Ik vraag je je niet te verantwoorden. Ik begrijp je gewoon niet. Snap je dan niet hoe het over komt? Eerst denk je jaren terug zwanger te zijn geweest, dan denk je dat je nu zwanger bent en geef je aan dat het je erg moeilijk lijkt om bam te worden. En dan ineens wordt je bam. Je komt erg impulsief over en daarom probeerde ik een punt te maken dat het niet een keuze is die je even in 2 weken maakt. Want met alle respect als je je al jaren inleest over bam worden en dus over zwanger worden dan had je ook geweten dat HPV besmettelijk is én dat elk streepje op een zwangerschapstest gewoon zwanger betekent. Maar ik dacht alleen eerst vragen te stellen voor ik oordeel maar daar heb je geen zin in, en geloof me.. als je bam wordt.. moet je nog vaak zat vragen beantwoorden. Succes ermee.
Hoi. Ik zal vanavond een poging tot uitleg doen. En hopelijk kan ik dan alles netjes op een rij zetten zodat jullie het begrijpen Ben nu bezig en kan even niet online zijn. Heb alles terug gelezen en ja ik spring wel van de hak op de tak. Sorry. Begrijp dat jullie het niet meer begrijpen. Groet
Ok....ik zal een poging doen voor uitleg omdat ik niet als vreemd kwiebus over wil komen en wel begrijp dat jullie het niet meer begrijpen. Ik heb jarenlang al een kinderwens maar wilde en hoopte dat ik die ooit met een partner zou beleven. Sinds dat ik 16 ben verzamel ik al soms wat kleine spulletjes zoals speelgoed of kleertjes. Dan wel casual kleding wat voor een meisje en jongen kan. neutrale kleding dus. Ik heb 5 serieuze relaties gehad van enkele jaren en de langste was 5 jaar ongeveer. Heb bij de laatste 2 echt de ware gevoelt maar bleek niet zo te zijn. Ben zelfs getrouwd geweest met mijn laatste vriend maar helaas door schoonfamilie onenigheden is mijn huwelijk stuk gegaan. Zij waren zwaar dominant en mijn ex man was een schat maar een zacht gekookt ei en zat erbij en keek er naar. Deed niks. En ik heb wel een zuid amerikaans temparementje. Je kan ver bij me gaan maar ook ik heb een grens. En dan kwam ik wel voor mezelf op als het daarop neer kwam. Helaas zei mijn ex man nooit iets en koos voor zijn familie. (Nu 2 jaar later heeft hij dingen toegegeven dat zijn familie verkeerd zat.....Heeft nu geen zin meer maar vond het fijn dat hij het toch erkende en toegaf) Ik denk al ongeveer 6 jaar over Bam moederschap maar heb die aan de kant gezet omdat ik een relatie kreeg. En uiteindelijk mijn ex man tegen kwam. Wij wilden wel een kindje na 3 jaar maar lukte niet. (Tenminste dat dachten wij, nu weet ik dat ik toen wel zwanger was......boel me echt heel stom hierin dat ik niet wist hoe dat ging.....was verdorie 28.....jullie mogen me stom vinden....snap ik heel goed.) Uiteindelijk koos ik ervoor om toch niet zwanger te raken omdat we al vaker ruzie kregen. En wilde geen kindje krijgen terwijl het niet goed ging tussen ons. Er waren diverse stellen om ons heen die niet goed vinden en een kleine hadden.....en uiteindelijk zoveel ruzie en getouw trek gezien om die kinderen..... Dat wilden wij niet. Dat kan je zo'n klein hummeltje niet aan doen. Uiteindelijk is het nooit meer helemaal goed gekomen en zijn we uit elkaar gegaan. Dat was 19 Mei 2013. Op 29 Januari 2014 werd officieel de scheiding uitgesproken. Enkele weken na 19 Mei 2013 dacht ik weer aan het Bam moederschap maar school het aan de kant omdat ik nog veel verdriet had van mijn ex. Ik ging niet bij hem weg omdat ik niet meer van hem hield maar omdat het niet meer ging. Ergens vorig jaar denk rond Juni begon ik weer na te denken over het Bam.moederschap en sindsdien lees ik er af en toe over en sinds 3 maanden intensief. En probeer mee te lezen op forums en ervaringen van anderen. Omdat ik ME en Fibromyalgie heb....twijfel ik ook. Terwijl ik aan de andere kant weet van mezelf...dat ik een sterke vrouw ben. Heb al zoveel overwonnen dus waarom zou ik dit niet in mn uppie kunnen? Op 7 Januari 2015 leerde ik een man va 38 kennen en heb daar 1 maand tot 18 Februari mee gedate. Hij was geholpen dus kon mij niet zwanger maken. (Als het goed is.....) Ik slikte nog gewoon alle jaren de pil. ondanks dat hij geholpen was/is. Ik heb op 4 Januari mijzelf laten testen bij de GGD en heb niks gelukkig. Rond 15 Maart leerde ik een jongen kennen en heb daar op 22 Maart 2015.......1 one night stand mee gehad. Ik slikte nog steeds de pil. Op 22 Maart nam ik mijn eerste pil weer. Op 27 Maart 2015 ben ik gestopt met de pil en heb daarna nog 1 x gemeenschap gehad maar met condooms. ..en verder geen gemeenschap meer gehad tot op de dag van vandaag. Dit is het zo'n beetje. Ook al ben ik net naar de wc geweest en had veel bruine afscheiding. Misschien oud bloed. Maar ga het in de gaten houden. Ben nog steeds niet ongesteld. En als ik het goed heb uitgerekend (correct me of ik wrong). 22 Maart eerste pil. Cyclus 21 dagen. Dan zou ik kunnen testen op 11 April.....Mocht ik dan nog steeds niet ongesteld zijn? Mijn dokter zei vanmiddag dat ik prima met mijn medicijnen zwanger kan worden ooit in de toekomst. Maar dat ik eerst moet zorgen dat mijn uitstrijkje goed is. Heb voor de 3e keer Pap 2 gehad en met Hpv positief. Ik ga echt niet over 1 nacht ijs....denk er serieus over na. En wil ook eerst sparen en dingen op orde hebben voordat ik zwanger wil worden en ga kijken hoe dat traject loopt. Dan ben ik zeker alweer ruim een jaar verder vermoed ik. Hopelijk snappen jullie het nu een beetje. Mocht je iets niet snappen hoor ik het wel
Maar inmiddels ben je ´niet meer actief´ ... dan had ik me deze hele gedatailleerde en wel heel erg persoonijke uitleg op een openbaar forum ook maar achterwege gelaten. Nu maar hopen dat Roosdekat niet je echte naam is.
Weet je.. leven en laten leven. Ik ga er ook niet meer op in.. er staan een aantal dingen in die ik niet snap. Wat ik wel begrijp is je weg erheen.. dat dat soms uitgesteld wordt of dat je twijfelt. Heb ik tot vorig jaar rond deze tijd ook gehad. De twijfels. Maar ik hoop idd dat je er goed over nadenkt. Oh zie ook nu pas dat je niet meer actief bent. Pff.. al die energie voor niets. Mocht je het toch nog lezen, weet dat de vragen die je krijgt nog veel erger worden dan die je nu krijgt als je het doorzet. Ze zijn niet mals kan ik je melden. Hoe dan ook, succes.