Was ik zwanger?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Didi1, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Didi1

Didi1 Nieuw lid

29 mrt 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum en zit met een brandende vraag!
    2,5 weken terug ben ik voor het laatst ongesteld geweest(dit was heel weinig), ik gebruik de pil, de laatste weken ben ik de pil wel 2x vergeten.

Vorige week vrijdag werd ik 'ziek' het begon met misselijkheid toen ik een rare geur rook. Ik ben naar huis gefietst en toen ik de deur opende had mijn vriend chinees gegeten, ik moest meteen overgeven van de geur. Dit vondt ik heel vreemd, ik ben nooit misselijk geweest voor zover ik mij kan herinneren ook niet met een griepje etc.
    Het hield het weekend aan, ik gaf regelmatig over en als ik over had gegeven voelde ik me prima.
    De hele week bleef ik snel misselijk en voelde me al een beetje vreemd, had sterk de indruk dat ik zwanger was.
    Ook mijn vriend maakte zich zorgen, we hebben een test gehaald en deze was negatief.

Gisteren ochtend merkte ik een heel klein beetje bloed op, nouja kan gebeuren... Kreeg in de loop van de ochtend hele heftige menstuatie pijn en bloede zoals bij mijn menstuatie normaal.
    Dit heb ik aangekeken en gisteren avond kreeg ik weer wat menstuatiepijn. Vanmorgen toen ik wakker werdt zat alles onder het bloed. Tampon had totaal geen zin gehad, bed zat onder etc.
    Als ik normaal ongesteld ben verlies ik weinig bloed dus ik schrok hier wel erg van.

Het was niet de bedoeling om zwanger te worden, maar heb ik nou een miskraam gehad? Ik durf de dokter ook eigenlijk niet op te bellen. Ik woon sinds een paar maanden in een nieuwe stad samen met mijn vriend. Kan het helaas niet zo vinden met mijn nieuwe dokter, en moet eigenlijk nog opzoek naar een nieuwe. Hier durf ik helemaal niet mee aan te komen...

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.954
    113
    Toch zou ik contact opnemen met je huisarts. Stel dat je een miskraam hebt gehad dan zal er gekeken moeten worden of alles schoon is.

Succes.

3. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    inderdaad.. ga naar de huisdokter of gyna...!!!!

Deel Deze Pagina