Hallo dames, Ben zo ongeduldig, vandaar dat ik het hier even plaats en misschien dat jullie er ook ervaring mee hebben? 15 Augustus ben ik ongesteld geworden, 2 dagen heel lichtjes, vreemd... Maar geen positieve test. 2 Weken geleden verwachtte ik weer mijn menstruatie, deze bleef uit maar dit heb ik wel vaker icm stress. 3 Dagen na NOD werd ik toch ongesteld en dit bleef 11 dagen aanhouden (geduurd tot woensdag 4 Oktober). Op de 7e dag, begon er een kwartje bij mij te vallen, ik had zo'n last van gespannen borsten, meer dan normaal. Ook had ik al veel overgegeven, maar dit doe ik ook vaker icm stress dus had er nog niet echt bij stilgestaan. Ook rook ik alles veel sterker en ik was super moe en duizelig. Afgelopen maandag, 2 Oktober meteen een test gehaald, en ja hoor positief! Ondanks dat ik dus al meer dan een week 'ongesteld' was. Ik schrok, want ik ben op het moment alleen met mijn zoontje van 4 en wij zijn nog opzoek naar een huisje voor ons samen, een lange moeilijke periode met ziekte achter de rug en ik werd opgevangen door een huisvriend waar ik dus zwanger van ben geraakt, dit is dus niet gewenst en dus een 'foutje'. Direct de huisarts gebeld en een echo gevraagd aangezien ik nog steeds bloed verloor, niet veel, geen stolsels, maar wel bloed dus. Woensdag 4 Oktober kreeg ik een inwendige echo en daarop was een vruchtzakje van 5 weken te zien, maar de gynaecoloog gaf aan dat mijn baarmoederslijmvlies wat dun was en daar zag ze ook bloed stromen, ze dacht aan een miskraam. De plek waar het vruchtzakje te zien was, daar was het baarmoederslijmvlies wel dikker. Na de echo is mijn bloedverlies meteen gestopt, ik heb ook vooraf en daarna GEEN buikpijn of krampen gehad, wel nog steeds de symptomen. Maar donderdagochtend heb ik weer eens getest en deze gaf aan; negatief! Vanmorgen weer getest, en ja weer negatief. Wat is dit? Ik moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld was toen ik een negatieve test zag. Toen ik het vruchtzakje op de echo zag ging er ook blijdschap door me heen dat er wel iets te zien was. Ook al is de situatie niet oke nu, als het alsnog goed zou gaan dan wil ik het natuurlijk houden, ook al heb ik geen relatie. Ben zo ontzettend blij met mijn zoontje en zou zo graag een tweede willen, heb er alles voor over. Maar dat terzijde. Dinsdag heb ik opnieuw een echo maar ik ben heel bang dat ik hierop niets ga zien, dat het vruchtzakje weg is. Maar kan dat? Want ik heb na de echo geen bloed meer verloren? Ik weet niet meer wat ik moet denken, die onzekerheid maakt me wel gek!!! Alvast bedankt voor het lezen, Groetjes ongeduldige Sem
Jeetje wat naar.. ik zou zeggen als je na de echo geen bloedverlies en krampen heb gehad dat je (nog) geen miskraam heb gehad. Maar wel vreemd dat je testen dan negatief zijn. Sorry verder kan ik je niet helpen. Maar wil je wel sterkte wensen
Morgen mag ik weer voor een echo, ben zo benieuwd wat ik aantref, ergens ben ik bang dat er niets meer is... Maar nog steeds geen bloedverlies gehad en ook geen buikpijn/krampen, maar wel negatieve testen....
Ik had zelf tijdens mijn mk ook nog een positieve test en toen het bloeden gestopt was negatief. Je geeft zelf aan dat je testen wit zijn nu dus ga er maar van uit dat je morgen niks ziet op de echo...
Eens met Niveah, maar hoop uiteraard dat het toch nog goed komt. Heb je een foto van je positieve test?