Hoi, ik ben na de zwangerschappen iets veranderd, zoals een grotere cup. Nu moet ik dus nieuw ondergoed hebben. Dat gaat wel, maar ook wat luxere dingen wil ik graag. Mooie dingen. Nu zag ik het merk Jane Caprice bij womensecret. Wie kent meer van zulke sites of winkels? Ik hoop dat dit dan wel weer mag, want het zijn geen 18 plus sites, maar heel normale sites. Alvast bedankt.
Ik lees even mee! Ik heb ook een grote cupmaat. Nu weet ik voor mijn bh's prima te slagen. Maar daar zitten vaak van die verschrikkelijken onderbroeken bij of van die enorm hoge strings...
Heeeeel luxe? Agent Provocateur! AP Mobile Een beetje stout maar wel classy Let wel, een onderbroekje van £245 is niet ongewoon AP Mobile Ik shop leuke lingerie altijd bij de H&M. Heel setje kost me niet meer dan 20 en als ie niet meer leuk is, gooi ik het zonder pijn in,'n hart weg.
Sode** ja inderdaad duur... voor mij is luxe niet meteen ook duur. Zoiets Push Up BH met String wordt Gratis Verzonden! Nog ff verder kijken.
Wala Lingerie en Mode inmiddels 50 jaar een bekende naam in lingerie, bad-, nacht- en bovenkleding voor dames en heren Heeele fijne winkel! Als je er niet in de buurt woont dan kun je kijken in de webshop maar dan moet je wel precies weten welke maat je hebt.. vind ik altijd lastig met beha's..
Marie-Jo vind ik een heel mooi merk, ook voor grotere maten. En er is nog iets vergelijkbaars, Primadonna of zoiets? Van die prachtige met kant afgezette bh's en smaakvolle broekjes/strings...
Hier blijf ik toch echt bij Marlies dekkers heerlijk. Alhoewel ik nu in die belachelijke tops van de Action loop ivm borstontsteking gevoelig haha
Palais Lingerie - Home page Ik kan hier altijd goed slagen. Je krijgt hier ook goed advies, word gemeten enzo. Superzaak!
oeh... zoiets vind ik wel mooi denk ik. Ik hield nooit van kant, maar nu vind ik het soms wel mooi....