Hier geen eczeem ofzo maar hier gaan de kinderen zeker niet elke dag onder de douche (ja misschien in de zomer als ze veel in het zwembad zijn geweest ed) maar het is voor niemand goed om zoveel onder een hete kraan te staan en / of schuimproducten ed te gebruiken. Daarbij is het ook nog eens belastend voor het milieu. Ik probeer mijn echtgenoot te overtuigen dat hij minder spul moet gebruiken. Ik ben er van overtuigd dat hij dan minder zou zweten... het is gewoon echt niet goed.
ze gaan s'avonds om de dag onder de douche. niet elke avond, dat vind ik echt onnodig en is slecht voor hun huid. ik douche zelf ook om de dag. 's ochtends gaat er een washand over hun gezicht en onderkant. ze kwijlen allebei nog wel eens tijdens hun slaap en liggen daar lekker door heen te woelen met hun gezicht. de oudste duimt heel erg en haar hand stinkt echt de volgende dag. allebei nog luier om die 's ochtends aardig gevuld is dus wel zo fris als daar een washand door gaat.
Ik was mijn kids om de dag. En op de dagen dat ze niet douchen hebben ze schone handen en tanden Mijn jongste is nu 2,5 en heeft dus geen luier meer om snachts, toen ze dat nog wel had waste ik haar van onder wel even elke ochtend.