Klopt, ik heb ooit ook bij Steps gewerkt. Het was voor mij een bijbaantje maar toen ik aangaf dat ik het wat vreemd vond (want ik ben het eens met @bijnamama1988 ) zeiden ze mij dat het heel normaal was. In ons filiaal werkten we dagelijks met 4 mensen. Dus dat zijn 24 setjes per week!! Dus ik was de nieuwe kleding voor we het dragen.
Hoezo was je bij ali kleding al voor het passen? Voor de chemicaliën? Dat is nog nooit in me opgekomen wassen voor passen.
Nieuwe panty's niet. Eigenlijk was ik nooit panty's omdat ze na het dragen altijd wel ergens een haaltje hebben dan gaan ze meteen weer weg. Nieuwe maillots weer wel.
Nou ik had precies hetzelfde gedaan. Toen dochter net zindelijk was vergat ik altijd haar tasje met noodkleding als we daar onderweg achter kwamen en we gingen shoppen of lunchen zeiden we al tegen elkaar nou we rijden niet terug als het fout gaat kopen we wel een setje in de winkel en kleden haar daar om. Gelukkig nooit gebeurt.
Heb je nooit last van pluisjes bij nieuwe sokken? (Zit nu gewoon met mijn tenen te wiebelen door de gedachte).
Dat zou ik ook niet doen. Tenminste bij het grootste deel van mijn vriendinnen niet Ik geef dochter haar kleertjes ook altijd weg. Gewassen en gestreken. Door dit topic vraag ik me nu wel af of ik dat wassen en vooral strijken misschien niet beter kan laten omdat bijna iedereen 2e hands kleding zelf nog wast. Doen jullie dat ook bij 2e hands van vrienden en/of familie?
Ik kreeg van een vriendin wel eens kleding voor de kinderen die bij haar dochter te klein waren, hardstikke lief en was er ook blij mee. Maar het stonk altijd een uur in de wind naar Lenor En dan zei ze er ook nog bij dat ze het speciaal voor mij heeft gewassen! Ging altijd direct in de week in water met azijn om te ontgeuren maar dat heb ik haar maar nooit verteld
Ik heb nog nooit iets bij Ali besteld dus misschien zeg ik nu iets geks. Maar je wast het dus voor het passen. Wat doe je dan als het niet past er terug moet? Kan dat dan nog? Oh, ik lees in je andere bericht dat het niet teruggestuurd kan worden.
Panty's niet (draag ik eenmalig), maillots wel. Nieuwe sokken trouwens ook. En dan binnenste buiten zodat de pluisjes weggaan. (die vind ik irritant!!!)
Het kost teveel om het terug te sturen. China wordt nog gezien als ontwikkelingsland waardoor zij goedkoop naar ons kunnen sturen. Dat maakt dat ik heel voorzichtig ben met bestellen, ik lees de reviews goed en vooral de foto's bekijk ik goed. Stel het past niet dan kan ik het nog doneren. Dat is iets wat ik incalculeer in de prijs die ik over heb voor een item.
Laatst ging ik winkelen bij H&M en toen zat er in het hokje naast me een vrouw en de hele ruimte was vergeven van zweetlucht. Je weet wel; inclusief zo’n kruidengeur. Gatver-dam-me. Je zal daarna de kleding zelf aantrekken! Door dit topic ga ik dus ook eerst alles wassen