Meiden, Ik heb sinds gisteren last van wat bruinverlies. Het is niet heel veel maar moet ik me nu zorgen maken? Sinds vandaag ook wat bruine afscheiding en net een drupje roze. Als ik op internet lees kan het van alles zijn. Ben vandaag 11 weken, afgelopen maandag een goede echo gehad en ik denk dat ik het hartje vanochtend ook nog heb gehoord met de AngelSound. Heb nu ook een beetje buikpijn Dat kan misschien ook komen omdat ik er nu zo mee bezig ben...
Wat vervelend zeg! Tot week 16 kan en mag het voorkomen. Ik heb het zelf ook gehad. Meerdere malen en voor het laatst in week 16. Eerst werd gedacht aan een adertje door de snelle groei vd baarmoeder en door een betere doorbloeding kan dit soms. Later hebben ze gezien dat ik een laagliggende placenta heb die soms voor bloedverlies zorgt. Het hoeft dus helemaal niks ergs te zijn ook al schrik je wel. En als je toch zorgen hebt gewoon even je vk bellen. Succes!
Bel ff de Vk! Kan idd van alles zijn maar als ik je onderschrift lees zullen ze heus wel begrijpen dat je je zorgen maakt
ik heb rond die tijd ook heel vaak bruinverlies gehad, zelfs wat bloed af en toe... je zou je hier geen zorgen over hoeven maken, zo lang het weinig is. Kan me alleen voorstellen dat je je wel zorgen maakt ook gezien je MA... ik heb uiteindelijk toen het een week ongeveer geduurd had de VK gebeld en mocht gelijk die dag langs komen om het hartje te luisteren. Ze gaf ook aan dat mocht het dan niet goed te horen zijn ik direct door zou mogen naar het ziekenhuis om een echo te maken... jij moet je gerust voelen, anders is bellen echt belangrijk!
Dank je wel meiden voor jullie reacties! Ik wacht het gewoon nog ff af wordt het meer dan ga ik de vk zeker bellen
Ik heb het ook al 2 keer een week gehad, mijn verloskundige zegt, bruin is oud bloed. Zolang geen helderrood en krampen geen zorgen. Maar je schrikt toch!