Hallo Ik heb al die tijd nerhens last van gehad alleen hele erge obsipatie pijnleke borsten etc.. Ik gebruik er al 3 weken Rose vice laxo voor zonder resultaat. Alleen ben ik nu sinds 3 dagen opeens super misselijk heel de dag heb moeite met drinken binnen te houden en krijg er nu gigantisch e diarree bij echt water terwijl bijna niks binnen krijg. Ik heb een gastric bypass waardoor zo wie zo weinig eet drink en maak me nu toch wel zorgen. Hebben jullie tips?
hoelang heb je nou geen normale ontlasting gehad? als je verstopt bent kan al het dunne er wel langs maar de verstopping kan blijven zitten waardoor je ook misselijk wordt.
Vorige week donderdag. Met rosevice laxo ben ik gestopt. Donderdag heel pijnlek naar de wc geweest dat bijna flauwviel. En nu dit.
Weet je zeker dat het geen overloopdiaree is? Dat er nog een brok ontlasting vast zit in je darmen en dat de rest daar nu overheen loopt omdat je laxo hebt gedronken? Het kan ook zijn dat je de prop donderdag uitgepoept hebt, en dat de rest er nu eindelijk uitkan. Kleine beetjes drinken, en als het even kan ors. Je maag even rust gunnen en niet eten. Drinken is nu het belangrijkste! Bij twijfel altijd de dokter bellen!