Hallo, Topic zegt het al. Mijn schoonouders hebben nu al paar keer gevraagd of ze ons mee kunnen nemen want ze hebben speciale actie kunnen dan op 10 maart voor de helft van de prijs naar de efteling. Maar kan dus alleen dan. Baby is dan 9 maanden. Hun vinden het heel leuk voor hem. Maar ik snap het niet zo. Hij heeft er toch gewoon niet echt iets aan? Of zie ik het nou zo verkeerd? Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Er zijn wel een paar dingen die leuk zijn voor een baby van 9 maanden, zoals het Sprookjesbos, Carnival Festival en Droomvlucht. Ik weet alleen niet of ik zou gaan, omdat een baby van 9 maanden nog slaapjes doet (en dan ziet hij alsnog weinig) en ik het dan zonde van het geld zou vinden.
Onze kinderen kwamen als baby al in de Efteling...je had die snoetjes moeten zien in Carnavalland, Ata Morgana, Diorama...ze genoten!
ik ben met mijn dochter van toen 5 maanden geweest en haar meegenomen in de draagzak in de droomvlucht, de fata morgana en de panda droom geweest en ze vond dit hartstikke leuk!! verder gewoon lekker in de wagen en daar heeft ze heerlijk geslapen!
Ze krijgen er wel iets van mee en er zijn wel wat dingen waar ze in mee kunnen dus. Ik had ook weer alleen maar die achtbanen en snelle attracties in mn hoofd haha en dat kan niet met een baby
Een baby van 9 mnd heeft er niets aan maar voor jezelf is het wel leuk dus ik zou gewoon lekker gaan met je kindje.
Wij zijn van de zomer geweest (precies het weekend in augustus toen de mussen van het dak vielen) en Olivia was toen 9 maanden. We waren er drie dagen en ik vond het heel leuk om ergens te zijn met haar waar ik al jaren lang iedere zomer heen ga. En je doet heel andere dingen, sprookjes luisteren, ijsje eten, carnaval festival, droomvlucht etc. Ze zal zich er niets van herinneren maar wij vonden het wel leuk met haar! Ook belangrijk!
hier gaan ze al mee vanaf een paar maanden oud. (we gaan 2 keer per jaar) ze vonden het gelijk geweldig het is echt heel mooi om te zien hoe die kleintje reageren.