afnemende symptomen???

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by faithley, Jul 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. faithley

faithley Lid

Apr 20, 2012
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

deze week is het 2 weken geleden dat ik mijn eerste iui heb gehad, zonder hormonen.
    na de iui had ik 2 dagen last van luchtbelletjes laag in de onderbuik.
    echt in mijn baarmoeder.
    uitgerekend met de online calculator zou ik op 5jul mijn innesteling hebben,
    maar bij mij begon het de avond ervoor. hevige misselijkheid kokhalzen steken links rechts en constant maar moeten plassen. constant een druk gevoel op mijn blaas en daardoor kon ik ook snachts meerdere keren mijn bed uit.
    ik had ook last van verstopping, terwijl ik een prikkelbare darm heb en dus vaker wel dan niet moet.
    ik had ook geen zere borsten, terwijl dat meestal direct na mijn eisprong optreed tot aan mijn menstruatie.

nu is het zo dat het ongeveer 6 dagen aangehouden heeft. ik had in de nacht van donderdag op vrijdag een felle steek aan de rechterkant van mijn buik. ik lag ook op mijn rechter zij. ik ben toen op mijn rug gaan liggen en ben weer in slaap gevallen. opeens heb ik de hele vrijdag niks meer gevoeld, geen steekjes geen misselijkheid niks. wel kreeg ik zere borsten en had ik nog last van veel moeten plassen.
    op zaterdag ochtend heb ik nog wel even flink moeten kokhalzen maar ook daarna, niks meer. zondag niks, en vandaag niks.

ik was door alle symptomen vrijwel zeker dat het deze keer raak was.
    nu begin ik aan alles te twijfelen. ik ben bang dat ik daadwerkelijk wel zwanger was maar dat mijn lichaam het afgestoten heeft.

heeft iemand dit ook meegemaakt en wat was de uiteindelijke uitslag?
    wel zwanger of gewoon niet?? ik zit nu trouwens op dag 27. ik heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen.

hoop dat er iemand is die dit ook meegemaakt heeft, maak me echt zorgen.

Share This Page