Het zegt het al !!.. Was jullie voorgevoel dat jullie hadden goed ? Ik heb namelijk een heel sterk voorgevoel dat het een meisje word,, maarja ik hou alle opties open!.. De 25ste heb ik de gelachts bepaling en zal ik weten wat me kleintje word en of me gevoel goed zat! zo spannend! En jullie..?
Bij mijn zoontje had ik vanaf het moment dat ik een positieve test had het gevoel dat het een jongen zou zijn. We hebben geen geslachtsbepaling gedaan, dus het was bij de geboorte een leuke verassing dat ik gelijk had. Nu zegt mijn gevoel al vanaf het begin dat het een meisje is, we wachten af, want nu willen we wel een geslachtsbepaling
OO echt jaa dat is echt heel leuk!!,, En zou helemaal leuk zijn als je het dit keer weer goed heb! Spannend!!
Helemaal in het begin dacht ik (en mijn moeder/zus/vriend ook) dat we een meisje zouden krijgen, in mijn familie worden voor meer dan driekwart meiden geboren, al een paar generaties lang. Maar na de combinatietest begon ik opeens het gevoel te krijgen dat het een jongen zou worden. Mijn vriend bleef bij meisje. En ik had gelijk
Ik en mijn vriend zeiden vanaf de positieve test dat het een jongen zou worden, en dat werd met 14 weken ook bevestigd!
jaa zeker als je al zoveel meiden in de familie heb ga je dat denken,, wel grappig dat het dan na het zien toch weer veranderd is! goed voorgevoel haha
@ nietverwacht Wauw!! ik had dat ook maar dan een meisje ben zo benieuwd !! Alleen mijn vriend denkt een jongen.. hij twijfelt nu ook naar een meisje..
Ja, zodra ik zwanger was wist ik meteen dat het een jongetje was. Ik heb ook nooit nagedacht over meisjesnamen en de roze afdeling in de winkels sloeg ik over. Bij de geslachtsbepaling tijdens de 20-weken echo kreeg ik bevestiging. Maar ik ben ook wel weer heel nuchter. Er zijn maar twee keuzes dus de kans dat je het goed hebt is best groot. Pas als ik meerdere kinderen zou hebben en iedere keer heb ik het goed, zou ik er wat van denken, maar zover zal het denk ik niet komen.. Mijn man dacht overigens heel stellig dat het een meisje zou zijn...
@martine1983 Nee ik ben er ook wel vrij nuchter in tuurlijk is de kans groot dat het een jongetje word.. Maar dat voorgevoel is zo arpart helemaal als het niet zo zou zijn,, haha waar zou het vandaan komen,, moederinstict?
Zou idd heel leuk zijn. Al zou ik net zo blij zijn met een jongen hoor. Bij anderen heb ik het overigens nooit goed, dus dat is dan wel weer apart.
Toen ik zo'n 12 weken zwanger was kreeg ik opeens een heel sterk gevoel dat het een meisje zou zijn. Niet te beschrijven zo'n sterk voorgevoel! De geslachtsbepaling rond 18 weken bevestigde dit... we krijgen een dochter
Ik heb meerdere malen over een jongentje gedroomd wat op mijn man lijkt. En twee keer gedroomd over meisjes die absoluut niet leuk waren. En inderdaad bij de geboorte een jongen en een kopie van zijn vader. Gevoel zegt nu een meisje maar nog niet echt gedroomd als bij onze zoon. Maar die dromen kwamen ook pas rond de 15 weken.
ik droomde altijd van 2 kleine jongetjes. Bij de eerste had ik het geslacht goed, het gewicht en de datum. Dus ik ging er vanuit dat dat de 2e keer ook wel zou kloppen. Maar bij de 20weken echo zag ik niet wat ik verwachtte te zien.. Maar de echoscopiste was nog niet helemaal overtuigd van een meisje, dus nu nog een weekje wachten..
Bij de eerste had ik een heel sterk jongetjes gevoel, ik had het de hele tijd over ons kleine mannetje tegen mijn man. Bij de 20 weken echo bleek dat we inderdaad een zoon kregen, als het niet zo was geweest had ik toch echt even moeten omschakelen. Bij de tweede en derde voelde de zwangerschap vanaf het begin anders aan en was ik er daardoor van overtuigd dat het 2 meisjes waren. En wederom had ik het goed!
Bij de eerste had ik heel sterk het gevoel dat het een jongen was en dat is ook zo Nu bij deze zwangerschap heb ik weer het idee dat het een jongen is... Maar denk ook dat dit komt omdat deze zwangerschap nagenoeg gelijk is aan de zwangerschap van mijn zoontje.
mooiii 2ling ook nog,, denk je dat je iets anders zou voelen als het een jongen en een meisje zou zijn?