Was jullie voorgevoel goed..? meisje of jongen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michelleee, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Goed voorgevoel..

1. Ja

2. Nee

3. had geen voorgevoel.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ja ik had al meteen toen ik erachter kwam dat ik zwanger was een voorgevoel naar een jongen. En dat klopt dus ook.
    Bij mijn dochter eigenlijk net zo, maar stiekem ook omdat ik het hoopte...:)

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het een soort moederinstinct is ;) ben benieuwd of jouw gevoel ook juist is...

3. Flubje

Flubje Niet meer actief

Ja heel spannend! Heb nu 10 weken aan het idee 'meisje' kunnen wennen dus dat gaat weer schrikken worden als het toch jongen is haha. Heb voor de zekerheid nog maar niets gekocht. Maar ohhhh wat zijn meisjeskleren leuk!!!

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    wij dachten beide direct na de test een meisje. en krijgen ook een meisje

5. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Yep een jongen

6. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    ...moet mijn banner nog aanpassen... Broertje dus :D

7. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

Geen idee, vanaf het begin weten we al dat we een eeneiige tweeling krijgen dus dat het of 2 meiden of 2 jongens zouden worden.

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jah, altijd gedacht een meisje :)

9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Hier voorgevoel een jongen. Ml, familie omgeving dachten ook allemaal een jongetje. Het is een meisje geworden :$
    Het was even wennen maar nu superblij en trots op mijn meisje :p

10. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Mijn voorgevoel kwam vrij snel na de positieve test: een meisje.
    Maar omdat iedereen om mij heen tegen mij zei: jij krijgt een jongen, raakte ik in twijfel.
    Toen met 13 weken al op de echo kunnen zien dat het toch een meisje is! En later met 15 weken nogmaals bevestigt.

11. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hier niet, ik dacht 2x zwanger te zijn van een jongen (hele zwangerschap niet geweten wat het zou worden) maar droomde van meisjes. Dus deze zwangerschap ga ik op mn droom af ipv mn gevoel.

12. paula1984

paula1984 Niet meer actief

2keer goed voorgevoel oudste al met 8 weken de jongste heb ik iets langer getwijfeld tot xe de 12/13 weken

13. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Helaas, ik heb het alle 4x fout gehad!!!

Dat is wel heel erg he... hahaha :)

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Voordat ik zwanger raakte zag ik mijzelf altijd als een meisjes moeder. Zodra ik de positieve test in handen had dacht ik: nee een jongen. En ik heb nog steeds heel sterk dat gevoel. Ik kijk vooral naar jongens spullen, heb in mijn hoofd hoe het jongenskamertje eruit ziet en ben vooral enthousiast over onze jongensnaam. 9 april weet ik of mijn gevoel juist is ;) Overigens denkt manlief ook een jongen!

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier had ik het beide keren goed. Heb nu ook een sterk voorgevoel, maar ik ben bang dat ik mezelf voor de 'gek' houd. Afwachten dus.

16. S85

S85 Lid

5 mrt 2014
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik had gedroomd dat ik bevallen was van een meisje en een paar dagen later had ik een positieve zwangerschapstest in m'n hand. Mijn vriend en ik hebben al die tijd een meisje gedacht en vorige week is dit ook bevestigd :)

17. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wist 80% zeker dat het een jongetje zou zijn. Vraag me niet hoe maar ik wist het.
    En toen ik bleek dat ik gelijk had, was ik niet eens verrast ;)

18. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Nee. Ik wist bij de eerste 100% zeker dat het een meisje was. De echo met 23 weken bevestigde dit ook. Mijn 30 weken zwom er ineens een piemeltje langs op de echo en een jongen gekregen.

19. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Beide keren was m'n gevoel goed. Bij de eerste sterker het gevoel dan nu, komt ook daardat m'n dochter zeker wist dat ze een zusje zou krijgen en we dat toch wat aan het afzwakken waren ivm 'teleurstelling'. Maar ze had gelijk!:D

20. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Bij mn dochter had ik gelijk. Nu weet ik het nog niet. Ik denk dat we weer een meid krijgen, maar dat is nog even afwachten.

Deel Deze Pagina