Ja ik had al meteen toen ik erachter kwam dat ik zwanger was een voorgevoel naar een jongen. En dat klopt dus ook. Bij mijn dochter eigenlijk net zo, maar stiekem ook omdat ik het hoopte...
Ja heel spannend! Heb nu 10 weken aan het idee 'meisje' kunnen wennen dus dat gaat weer schrikken worden als het toch jongen is haha. Heb voor de zekerheid nog maar niets gekocht. Maar ohhhh wat zijn meisjeskleren leuk!!!
Geen idee, vanaf het begin weten we al dat we een eeneiige tweeling krijgen dus dat het of 2 meiden of 2 jongens zouden worden.
Hier voorgevoel een jongen. Ml, familie omgeving dachten ook allemaal een jongetje. Het is een meisje geworden Het was even wennen maar nu superblij en trots op mijn meisje
Mijn voorgevoel kwam vrij snel na de positieve test: een meisje. Maar omdat iedereen om mij heen tegen mij zei: jij krijgt een jongen, raakte ik in twijfel. Toen met 13 weken al op de echo kunnen zien dat het toch een meisje is! En later met 15 weken nogmaals bevestigt.
Hier niet, ik dacht 2x zwanger te zijn van een jongen (hele zwangerschap niet geweten wat het zou worden) maar droomde van meisjes. Dus deze zwangerschap ga ik op mn droom af ipv mn gevoel.
2keer goed voorgevoel oudste al met 8 weken de jongste heb ik iets langer getwijfeld tot xe de 12/13 weken
Voordat ik zwanger raakte zag ik mijzelf altijd als een meisjes moeder. Zodra ik de positieve test in handen had dacht ik: nee een jongen. En ik heb nog steeds heel sterk dat gevoel. Ik kijk vooral naar jongens spullen, heb in mijn hoofd hoe het jongenskamertje eruit ziet en ben vooral enthousiast over onze jongensnaam. 9 april weet ik of mijn gevoel juist is Overigens denkt manlief ook een jongen!
Hier had ik het beide keren goed. Heb nu ook een sterk voorgevoel, maar ik ben bang dat ik mezelf voor de 'gek' houd. Afwachten dus.
Ik had gedroomd dat ik bevallen was van een meisje en een paar dagen later had ik een positieve zwangerschapstest in m'n hand. Mijn vriend en ik hebben al die tijd een meisje gedacht en vorige week is dit ook bevestigd
Ik wist 80% zeker dat het een jongetje zou zijn. Vraag me niet hoe maar ik wist het. En toen ik bleek dat ik gelijk had, was ik niet eens verrast
Nee. Ik wist bij de eerste 100% zeker dat het een meisje was. De echo met 23 weken bevestigde dit ook. Mijn 30 weken zwom er ineens een piemeltje langs op de echo en een jongen gekregen.
Beide keren was m'n gevoel goed. Bij de eerste sterker het gevoel dan nu, komt ook daardat m'n dochter zeker wist dat ze een zusje zou krijgen en we dat toch wat aan het afzwakken waren ivm 'teleurstelling'. Maar ze had gelijk!
Bij mn dochter had ik gelijk. Nu weet ik het nog niet. Ik denk dat we weer een meid krijgen, maar dat is nog even afwachten.