was nu buiten hangen; gaat dat wel of niet droog worden??

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Als ik zometeen de was buiten ga hangen (handdoeken e.d.), zou dat dan droog worden...? ;)
    De thermometer geeft nu 0,1 graden aan, de zon schijnt volop en de wind is matig...

Groetjes,
    Hanna

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Nou ik had dus precies dezelfde vraag...
    Ik ben bezig met het wassen van de hondenkleden en dacht ook van hmmmzzz misschien kan ik het al wel buiten drogen...

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik denk het wel... :) En anders kun je het altijd weer binnen halen toch ;)

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Ja, dat is wel zo, maar dat is zo'n gedoe. En nogal zwaar... Dat heen en weer gesleep..

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ligt ook een beetje aan of je er zon bij hebt in je tuin, ik heb de hele dag de zon :D, bij mij is dus de was met 2 uurtjes droog, heerlijk! Ik heb hem al hangen wapperen in de wind.
    Gisteren heb ik er drie gedroogd, dus het kan zeker!

6. Username

Username Niet meer actief

Als je n zonnetje in de tuin hebt droogt het wel hoor.

7. Username

Username Niet meer actief

En het ruikt zo heerlijk fris, veel beter dan wanneer t binnen heeft gehangen. Ik ga m'n was ook buiten hangen, goed plan :)

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Zeker weten wel!

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Oké, dan ga ik het zo ook doen! Kinderen hun jassen aan, kunnen die tijdens het was-ophangen even kort buiten spelen. Is wel koud.... Maar leuk! Ik ga het doen! :)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gaat prima.. wapperend in de wind is het kwestie van paar uurtjes en dan alles droog

11. MLkids

MLkids Niet meer actief

Zeker wel! Sneller als binnen!

Ik heb gisteren mijn gevoerde tijk in de badkuip met de hand gewassen, loodzwaar, en buiten opgehangen. Vandaag is hij kurkdroog en heerlijk zacht (door het vriezen wordt het zacht). Alleen het stukje waar hij over de lijn hing aan de binnenkant was nog wat bevroren omdat daar geen wind komt. Dus vanmorgen vroeg al omgedraaid en nu inmiddels is hij helemaal droog.

12. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Ik heb gisteren en eergisteren in totaal 4 wassen buiten gehangen en die waren lekker fris en droog aan het eind van de dag. Let wel op dat je ze niet te laat binnen haalt, want het wordt aan het eind van de middag snel klammig.

Ga nu ook weer een was buiten hangen.

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wij hebben een tuin op het zuiden, mijn zoontje heeft gisteren de hele middag in de tuin gespeeld en ik heb zonder winterjas aan lekker in het zonnetje gezeten.

Heerlijk hoor!

14. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een tuin op het zuiden en de eerste was hangt al lekker aan de droogmolen :) Straks nummer 2 erbij. Heerlijk fris ruikt het dan.

15. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mijn beddengoed hangt ook lekker te wapperen...dochterlief speelt in de tuin en ik.zit met dikke jas aan in de zon. Met bevroren vingers, dat dan weer wel hahaha

16. Sjaccie

Sjaccie Actief lid

9 jun 2012
    182
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren de bedden verschoond en jammer genoeg toen niet buiten gehangen. Vandaag hangt 'ie wel heerlijk buiten. Kleine meid even de kippetjes voeren ondertussen. Hier ook bevroren vingers zo ongeveer, maar goed het hangt...mmm lekker fris!

17. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier ook , hoop dat t snel droogt want heb nog veel was !

18. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hier ook al een aantal dagen wasjes buiten hangen. Gisteren en eergisteren ook lekker alle dekbedden en kussen gewassen en buiten gehangen, heerlijk :D

19. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik hang nog steeds alles boven de convector put (schrijf je dat zo?) en als het dan na 45 min bijna droog is hang ik het nog 3 kwartier buiten, want dan ruikt het zo lekker :)

20. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    En droog is het alweer. :)

Deel Deze Pagina