Jammer, heb net 2 dagen geleden de witte was opgehangen. Misschien morgen weer een nieuwe was, als het dan nog zulk mooi weer is hang ik het wel buiten.
Hier heerlijk de was buiten , tweede was draait ook , die doen we op tweede balkon als het klaar is . Wel fris buiten maar de was kan weer buiten hangen , scheelt weer droger stroom .
Hier ook niet volop zon ,fris en koud . daarom kan de was wel buiten. Als het droog is er staat veel wind .
Als je maar n klein beetje zon hebt en een lekker windje droogt het meestal vrij aardig. Hier stop ik alles nog lekker in de droger. Ben nu ff te lui om was op te hangen haha (zie banner).
hier al weken buiten. Tja soms krijgt het een extra spoelbeurt.. ach. Ook wel wat binnen natuurlijk .. ga het niet express buiten hangen in de sneeuw haha. nu hangt het zeker buiten. Zoon is zelf in zijn trui buiten ( tussen aanbouw in dus weinig wind) en schuifpui staat ook stukje open, heerlijk
Heerlijk om de was weer buiten te kunnen hangen! Het ruikt ook meteen een stuk frisser. En ik heb het geluk dat de zon hier van 09.00 tm 15.30 vol op de achtertuin staat
Ja droogt prima buiten! Alleen wel wasknijpers gebruiken, want zo suf als ik ben heb m'n was al een paar keer opgeraapt. Wordt het niet bepaald schoner van...
De tweede was toch maar in de droger , morgen is het bewolkt geen zon. De witte was is ook nog niet droog , later vanavond weer kijken. Anders morgen vroeg er af hallen.
haha ik woon aan de kust.. Geen knijpers gebruiken is hier onmogelijk altijd. haha Heb er ook nog nooit bij stil gestaan dan dan in het binnenland wel kan , zo ophangen. Heb ik echt nog nooit van mijn leven gedaan zonder knijpers buiten gehangen ..
Haha, hier ook. Zelfs mét knijpers valt het er soms nog vanaf, of dingen als dekbedovertrekken kan ik soms niet eens ophangen omdat het gewoon 3x een koprol over de waslijn maakt. XD
hier de was pas om 13.00 uur buiten gehangen en het is al droog! heerlijk mijn dekbedovertrekje zó weer op bed!! ik droog al een paar weken buiten (als het droog is uiteraard), maar heb wel zon én wind in de tuin.