Hier kun je vrolijk van worden weer lekker de was buiten . werk kleren weer lekker fris geen zon maar wel droog .
Heerlijk weer hier vandaag (Friesland) de zon schijnt lekker! De eerste was hangt al..zo de tweede was nog even ophangen..
Hier hengt de was ook weer lekker buiten, missvhien straks ook nog was 2 maar ligt eraan ga zo op visite
hier omgeving denbosh koud en geen zon, maar gelukkig wel droog!! lekker buiten de was drogen..alleen ophangen met de handschoenen aan
Ik droog eigenlijk altijd binnen (op de logeerkamer). Heb weinig zin om steeds met de was heen en weer te slepen (wasmachine staat boven). Heb ook geen droogmolen dus dan moet ik ook het rekje steeds verslepen :-S. Misschien weer als het ECHT mooi weer wordt.
Hier hangt de was ook lekker buiten en het droogt best wel snel, want de eerste kledingstukken waren al bijna droog en hij hangt nu 1,5 uur buiten. heerlijk weer je was buiten.
Heerlijk weer de was hangt lekker te drogen van af elf uur nu nog even de zon er op dan is het zo droog. De volgende was nu ook klaar die doen we op grote balkon het was rek.
Ik heb net de tweede machine aan de droogmolen gehangen, maar het gaat nog niet zo vlotjes. Het is wel warm maar geen zonnetje en het waait ook niet echt. Ach, zolang het niet regent zal geduld al een heleboel helpen
Waar heb jij zon? beetje zon was er maar nu is ie weg . Bedden goed op droog rek om 13 ,00 ongeveer maar nog niet droog hoor . geen zon te zien hier .
Ja daar komt ie vaker ik woon er niet Hier nu heerlijk zon , en mijn was al droog wat er nog stond van gister onder afdak. Geen omkijken meer na de was.
Ik ben ook flink aan het wassen want nu droogt het lekker Beddengoed zal wel flink wapperen Morgen geven ze weer minder weer op dus vandaag alles maar erdoorheen draaien!
Zo wat staat er een wind mijn dekbed over trek was zo droog , buurvrouw bracht hem , was van de lijn gewaaid. De donkere was toch maar in de droger .