Was ophangen

Discussie in 'De lounge' gestart door Babyke34, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier smijt ik alles in de droger, hier duurt het ook heel lang en is het erg vochtig.

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik hang alles was binnen op (heb geen droger). Op de overloop heb ik 3 lijntjes gespannen, en dan heb ik nog rekje bij het trapgat en eentje over de logeerkamerdeur. Die deur staat dus altijd open en van die kamer staat het raam ook altijd open.

Voorheen hadden we geen CV, dus duurde het bij spijkerbroeken wel eens 3 dagen voor de droog waren, en nu met CV in 1 dag :D

Maar de kleren stinken hier niet.. Het huis ruikt juist naar wasverzachter :D

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.225
    6.671
    113
    Wij drogen de was op een zolderkamer waar ook een afzuigpunt aanwezig is (mechanische ventilatie). Raam op ventilatiestand, deur dicht. Dan zuigt de ventilatie lucht van buiten aan en neemt de vochtige lucht mee. Was is bij ons ook zo droog op deze manier. En tussendoor alvast de droge dingen afhalen, zodat er meer ruimte is voor de andere was.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het meeste doe ik in de droger, de rest hangt in het trapgat, daar is het het snelste droog. (warme lucht -van beneden- stijgt op waardoor de warme stijgende lucht je was droogt)

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik hang mijn was boven de convector put, super snel droog dus :D

Deel Deze Pagina