KreaDoe

Discussie in 'De lounge' gestart door Kiekies, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Het is weer zover jippie! Vanaf woensdag is de KreaDoe beurs er weer in Utrecht. Las zelfs op de website dat er 1 standhouder is die per dag 60 gratis goodiebags weg geeft :D
    Oooh en al die workshops, ik kan niet kiezen...

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Klinkt super leuk...

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik ben ook ieder jaar van de partij, vind het een super dagje uit! ga dit jaar voor ;t eerst op donderdag, voorheen altijd op zondag, ben benieuwd! heb er weer zin in!

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ziet er leuk uit, vind het alleen gaar dat je naast die 15 nog wat euro pp toegangsprijs ook voor 80% van de rest van de workshops extra moet betalen, is dan misschien maar 4/5 euro maar x bijvoorbeeld 5 is dat nog eens 25 euro extra pp, vind ik best wat eigenlijk...

5. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Devilschase vaak is het incl. materialen. Dus ik zorg gewoon dat ik overal zoveel mogelijk op plak hahaha..

Juut ik ga dit keer ook op donderdag. Hopelijk is het dan lekker 'rustig'.

Bosi, ik zou het je echt adviseren. Ook veel sieraden kraampjes :)

6. Sas82

Sas82 Lid

1 sep 2012
    64
    0
    0
    Ook ik ga en heb een vriendin en mijn schoonzusje weten te strikken want mijn vriend staat voor een hoop dingen open maar de kreadoe ging hem net wat te ver!

7. Sas82

Sas82 Lid

1 sep 2012
    64
    0
    0
    O wij gaan trouwens op zondag.. de enige dag dat iedereen kon..

8. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Sas leuk!! Heel veel plezier :D

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wij gaan zaterdag.. ff kijken naar de hotfix...

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik ga zaterdag met m'n zus. Ben erg benieuwd, want zij is heel creatief en altijd bezig met hobby's en ik dus helemaal niet! Misschien zie ik iets wat me toch wel leuk lijkt, maar ik ga vooral gewoon voor het gezellige dagje uit :)

11. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ik zou dolgraag eens naar zo iets gaan, maar goed 2 probleempjes
    heb niemand om mee te gaan, en als zou ik die hebben dan is het gewoon te duur voor me de rit er heen de entree, maar oooit ga ik er zeker een keer heen.

voor de dames die gaan alvast enorm veel plezier.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    thanx dobbel, en een tip, als je ooit weer wat meer mogelijkheden hebt..ik haal mijn kaartjes heel vaak van marktplaats af!
    vroeg zoeken (hen ze al een week of vijf in huis hier denk ik) en dan heb je kans op koopjes.
    veel standhouders bv krijgen een x aantal gratis kaartjes en verkopen deze weer door

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ga vrijdag met me schoonmoeder. Vorig jaar was ik alleen dat vond ik geen drol aan, had het toen al snel bekeken. Maar ik heb er nu echt zin in! Freubel veel dus kom maar op met de beurs!!

Over de kaartjes ik heb 2 kaartjes voor 13,25 er waren verschillende sites die 2 kaartjes voor de prijs van 1 verkochten...Ben daar wel blij mee.....

14. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik wil ook heel graag er heen maar door prive omstandigheden gaat het niet lukken :(

Ging als kind vroeger met mijn moeder. We wilden dit jaar weer eens samen gaan. Leek me zo leuk.

15. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Heb hier al zoveel hobby spullen staan maar is altijd ruimte voor meer :D Heb nu o.a. al een paar jaar: hotfix, breien, haken, schilderen, vilt, canvas, sieraden en sinds kort een naaimachine.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn moeder gaat al jareen heen met haar beste vriendin en vind het altijd weer leuk!

Veel plezier dames!

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ben ik dus niet de enige. Mijn man zei al; moet je nu nog meer spul. We komen om in de spullen voor kaarten/tegels maken...Ik heb een kast vol, een grote doos vol, en dan nog een trolley. Heb al het een en ander op zolder geklapt omdat ik geen hobby kamertje heb, en heb al veel weggegeven aan s-moeder en zusje die maken ook kaarten maar het lijkt niet op te komen. Gelukkig heb ik nu niet zoveel geld voor erheen dus kan nooit met teveel aankomen hihi....

Deel Deze Pagina