Het is weer zover jippie! Vanaf woensdag is de KreaDoe beurs er weer in Utrecht. Las zelfs op de website dat er 1 standhouder is die per dag 60 gratis goodiebags weg geeft Oooh en al die workshops, ik kan niet kiezen...
ik ben ook ieder jaar van de partij, vind het een super dagje uit! ga dit jaar voor ;t eerst op donderdag, voorheen altijd op zondag, ben benieuwd! heb er weer zin in!
Ziet er leuk uit, vind het alleen gaar dat je naast die 15 nog wat euro pp toegangsprijs ook voor 80% van de rest van de workshops extra moet betalen, is dan misschien maar 4/5 euro maar x bijvoorbeeld 5 is dat nog eens 25 euro extra pp, vind ik best wat eigenlijk...
Devilschase vaak is het incl. materialen. Dus ik zorg gewoon dat ik overal zoveel mogelijk op plak hahaha.. Juut ik ga dit keer ook op donderdag. Hopelijk is het dan lekker 'rustig'. Bosi, ik zou het je echt adviseren. Ook veel sieraden kraampjes
Ook ik ga en heb een vriendin en mijn schoonzusje weten te strikken want mijn vriend staat voor een hoop dingen open maar de kreadoe ging hem net wat te ver!
Ik ga zaterdag met m'n zus. Ben erg benieuwd, want zij is heel creatief en altijd bezig met hobby's en ik dus helemaal niet! Misschien zie ik iets wat me toch wel leuk lijkt, maar ik ga vooral gewoon voor het gezellige dagje uit
ik zou dolgraag eens naar zo iets gaan, maar goed 2 probleempjes heb niemand om mee te gaan, en als zou ik die hebben dan is het gewoon te duur voor me de rit er heen de entree, maar oooit ga ik er zeker een keer heen. voor de dames die gaan alvast enorm veel plezier.
thanx dobbel, en een tip, als je ooit weer wat meer mogelijkheden hebt..ik haal mijn kaartjes heel vaak van marktplaats af! vroeg zoeken (hen ze al een week of vijf in huis hier denk ik) en dan heb je kans op koopjes. veel standhouders bv krijgen een x aantal gratis kaartjes en verkopen deze weer door
Ik ga vrijdag met me schoonmoeder. Vorig jaar was ik alleen dat vond ik geen drol aan, had het toen al snel bekeken. Maar ik heb er nu echt zin in! Freubel veel dus kom maar op met de beurs!! Over de kaartjes ik heb 2 kaartjes voor 13,25 er waren verschillende sites die 2 kaartjes voor de prijs van 1 verkochten...Ben daar wel blij mee.....
Ik wil ook heel graag er heen maar door prive omstandigheden gaat het niet lukken Ging als kind vroeger met mijn moeder. We wilden dit jaar weer eens samen gaan. Leek me zo leuk.
Heb hier al zoveel hobby spullen staan maar is altijd ruimte voor meer Heb nu o.a. al een paar jaar: hotfix, breien, haken, schilderen, vilt, canvas, sieraden en sinds kort een naaimachine.
Mijn moeder gaat al jareen heen met haar beste vriendin en vind het altijd weer leuk! Veel plezier dames!
Ben ik dus niet de enige. Mijn man zei al; moet je nu nog meer spul. We komen om in de spullen voor kaarten/tegels maken...Ik heb een kast vol, een grote doos vol, en dan nog een trolley. Heb al het een en ander op zolder geklapt omdat ik geen hobby kamertje heb, en heb al veel weggegeven aan s-moeder en zusje die maken ook kaarten maar het lijkt niet op te komen. Gelukkig heb ik nu niet zoveel geld voor erheen dus kan nooit met teveel aankomen hihi....