Was ruikt niet lekker meer

Discussion in 'De lounge' started by wendy1611, May 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stitch

stitch Fanatiek lid

Sep 24, 2006
    1,561
    0
    0
    en dan lekker de was buiten hangen.

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

Oct 31, 2006
    1,882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Handige tips!

3. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

Feb 3, 2007
    760
    0
    16
    ik heb gewone azijn gebruikt :oops:
    maar dat kan toch ook wel :(:

over die wasbollen heb ik wel een vraag, want ik hou daar niet zo van, heb ik steeds het idee dat niet alle wasmiddel eruit komt, of het laatste beetje komt pas met het spoelen eruit ?

wat raar eigenlijk dat je er niet aan denkt om je wasmachine schoon te maken terwijl je wel schone was wilt hebben, op zich is het ook wel logisch dat je je schoonmaakdingen ook schoonmaakt :)
    ik kwam in elk geval tot nu toe niet verder dan de rubber-ring schoonmaken :rolleyes:

4. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Handje soda in het bakje (na het schoonmaken bakje en bak houder) en een handje in de trommel.

Was-se!
    Groetjes, Mirelle.

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Jee zeg,ongelooflijk goeie tips hier. Ik was altijd op 40 en een heel enkele keer op 60 graden, maar dus nooit op 90. Ik ga het als ik vanmiddag weer thuis ben gelijk doen met soda er bij.

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zoooo! Echt wel goeie tips hier!

Ik ga ook even lekker kookwasje draaien (heb geen soda of azijn in huis en winkels net dicht...)

We hadden het er laatst ook over dat vooral de spijkerbroeken zo zuur gingen ruiken, alsof ze te lang aan de waslijn hadden gehangen bij vochtig weer! ;)

THANX allemaal voor al die huishoud weetjes! (ik ben een ei in huishouden dus ik kan hier nog heel wat leren!)

7. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Hihi ik ben ook een ongelofelijk ei in huishouden! Aangezien ik het komen half jaar een huisvrouw ben gebruik ik alle tip op dit forum gretig :D

Ga zo ook meteen even een kookwasje draaien als ik soda heb gehaald!

8. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eh dames.....

hoe zit het dan met het volgende:
    was komt lekker fris uit de wasmachine ( we wassen met poeder) gaat daarna in de droger en komt er muf uit...ook wel handoeken fris eruit en tijdens het afdrogen alweer muf.....

iemand hier een oplossing voor.....?

9. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    ik gebruik sinds kort robijn met van die groene geurbelletjes(als je de verpakking moet geloven)
    en er moet gezegd worden dat de frisse geur er nu veel beter in blijft zitten.......

10. Niet meer actief

had ik ook eerst, dat de was muf rook, beetje zurig, bah..
    toen ben ik na iedere wasbeurt het rubber gaan schoonmaken en sinds die tijd heb ik echt weer lekere frisse was.
    Ik doe nooit een kookwas of zo, voor mij was het schoonmaken vh rubber al voldoende.
    Denk dat het ook per wasmachine verschilt waar het vuil zich gaat opstapelen.

11. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Ik doelde op de droger ;) nog niet helemaal wakker.....

Share This Page