En is het gelukt? Iemand vroeg hier of de was niet sneller verwassen is door azijn. Juist niet want azijn haalt de kleur op.
Sinds wij hier met poeder wassen nergens meer last van! Alleen als er echt vieze dingen in gaan. Zoals pas de dekens die onder het zwembad hadden gelegen erin gegooid, man wat een lucht Was ong 1 a 2x per maand een handdoekenwas op 95 graden. En de deur staat open als er geen was in zit. En de was zit hier soms wel een paar uur in de trommel voordat hij eruit gehaald wordt, maar ook dat is geen probleem.
Wij hadden hier ook last van, muffe lucht op alle temperaturen en programma's. Ik heb de machine eens goed nagekeken en ik ontdekte schimmel op sommige plekken. Mn waar de wasverzachter in gaat en rond de rubberen rand om de trommel heen. Toen ik dat weghaalde werd het beter.
Heeft iemand in t gezin een hele vette huid? Mijn man heeft echt een vette huid en mijn was stonk ook altijd, vooral de donkere. Ik was zijn kleding nu apart en heb er geen last meer van. Oke zijn kleding ruikt nog steeds muf maar dat is maar 10% van alle was