Ik kocht ze eerder altijd bij de H&M maar die zakken altijd af, zo irritant. Nu koop ik ze bij de Hema, zitten in een zak en kosten 8 euro per stuk. Ik was er erg tevreden over, maar toen ik van de week een nieuwe legging wou kopen en ik hem uit de verpakking haalde zag ik dat het elastiek heel dun was, deze zakt dus ook af grrrr ..... Waar koop jij je leggings?
Ik koop ze ook van h&m maar vind ze ook snel afzakken! Lees mee voor een echt goede legging! V&d vond ik ook niks trouwens..
Ik vind ze van de hema juist het fijnst! Van primark en zeeman zakken ze af, miss etam is ook wel prima.
Didi heerlijk en zakken niet af. Nu bij de prenatal en hema zwangerschaps maar die moet ik nog testen.
Vroeger kocht ik m'n leggings altijd bij Esprit. Tegenwoordig vind ik een dikke panty fijner zitten. Die kan ik wat hoger optrekken haha. Deze koop ik bij de h&m vind ze fijn zitten
Die van de sting vind ik nog het fijnste. De elastische band is niet te dik, maar zorgt er voor dat het niet afzakt. De stof is ook stevig. Die van de hema vind ik te dun. Vaak vind ik trouwens 300denier leggings van de makro ook fijn zitten.
Bij de zeeman. Echt heerlijke leggings. Normaal komen er bij mij altijd gaatje bij de kruis maar de leggings van de zeeman gaan al een hele tijd mee en zijn nog prima.