wie heeft ook buisjes in de oren ??(als volwassene ;) )

Discussie in 'De lounge' gestart door nikkie83, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    Ik heb sinds januari in mijn linker oor een buisje zitten omdat ik net als mijn vriendin/buurvrouw om de maand oorontsteking had :(
    heb toen dus 1 buisje gekregen en de eerste weken had ik een suizend gevoel in mn oor, net als wat je hoort als je je oor in een schelp houd .
    het was weg na een tijdje en oordruppels er zat een korstje om het buisje heen nl , maar sindsn paar dagen hoor ik het weer ik wordt er gestoord van .
    er zit niet veel troep in mn oor dus ik hoop dt er iemand is die het ook heeft of weet wat ik bedoel en er aan kan doen ?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hoi,
    Ik heb ook een buisje gehad als volwassene. Ik had vroeger een geperforeerd trommelvlies die niet dicht wilde, die hebben ze toen een keer gehecht (vanwege gehoorverlies), nadat de HA em perongeluk een keer doorgespoten heeft is er een buisje in gezet. Er zit nu weer een gaatje in die niet meer dichtgroeit. Ik heb ook regelmatig een suis in mijn oor. Die komt en gaat. Soms ook nog steeds wat oorpijn of een lichte oorontsteking, maar heb er gelukkig geen antibioticum ofzoiets meer voor nodig.

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ok dus het is eigenlijk wel normaal ?
    oorpijn heb ik gelukkig niet wel soms een drukkend gevoel :S
    Ik weet in elk geval wel wat mijn oudste zoon heeft gevoeld toen ie 9 keeer achter elkaar ontstoken oortjes had hij heeft ook buisjes maar hoort niet wat ik hoor zegt hij .

Deel Deze Pagina