Ik krijg aardig veel geld terug van de belasting. Ze hadden een foute berekening gemaakt voor 2006 waardoor ik heb moeten terug betalen. Ik had bezwaar ingediend want het klopte niet, ik heb namelijk altijd recht op zorg en huurtoeslag gehad waarom dat jaar niet? Want mijn inkomen enz is ook altijd hetzelfde geweest. Ik heb positief bericht gehad op mijn bezwaar, ik had inderdaad in 2006 recht op huur en zorgtoeslag. Nu heb ik vorige week de de definitieve berekening gehad ik krijg dus het geld terug, nu staat er boven op de brief datum 18november. Nu is het toch zo dat dit toch ook de datum is dat het geld word overgemaakt? Mijn ervaring is zelf dat als je de definitieve beslissing hebt gekregen het geld die dag ook op je rekening hebt. Maar op deze brief stond 18 november en ik had hem volgend mij al 9 november binnen.
op de datum van de dag tekening staat 9 van de 10 keer op het geld op de rekening. na de dag tekening mogen ze er 5 werkdagen over doen.maar meestal heb je het op de rekening.
leuk he! geld terug krijgen ik heb zonet ook een mailtje gehad van mijn verzekering... die hebben voor mij een berekening gemaakt van wat ik zou terugkrijgen of betalen en ik krijg ook een heel flink bedrag terug ben gelijk helemaal blij!