Hallo iedereen! Ik maak me vreselijke zorgen over mijn kat! Hij is bijna 2 en tot nu toe altijd gezond geweest. Sinds een week merken wij dat hij wat magerder is geworden en hij eet kattenbakkorrels!!! Erg raar vinden wij. Ook is hij een stuk rustiger geworden. Nou weten we niet echt of hij ook minder eet en drinkt, ga daar eens goed op letten vanaf nu. Heb hem net wel een paar kattensnoepjes gegeven, die heeft hij gewoon opgegeten. We hebben voor morgenmiddag een afspraak bij de dierenarts. Hebben net de fokker gebeld en die dacht dat het wat ernstigs was... nu maak ik me nog meer zorgen!!!, hadden we maar niet naar de fokker gebeld denk ik nu pffff! Heeft iemand dit meegemaakt??
Ik heb het meegemaakt en onze kat had nierproblemen en was zichzelf aan het vergiftigen Sorry Als het bij jouw kat ook zo is hoop ik dat je er op tijd bij bent zodat je aangepast voer kunt geven en medicijnen. Het spijt me voor mijn reactie, had liever wat anders getypt.
wat voor kleur plas heeft ie? En het kan ook dat ie magerder wordt doordat ie die korrels eet. Katten die vreemde dingen eten tonen gedrag dat PICA heet en wat kan duiden op een ziekte omdat er chemicalien in korrels kunnen zitten. DA weet vast meer.
Nee, het is goed dat je het zegt. We merken het pas sinds ja wat zal het zijn een klein weekje... Morgen hebben we gelukkig al een afspraak.
Ja! Pica, dat last ik ook net op internet. Kan zijn dat hij door de korrels ziek wordt... ik hoop zo dat het geen blaasgruis is
Vriendin van mij had kattenbaksteentjes die uiteindelijk gewoon cement werden als het nat werd! Sterkte en succes!
Gadsie, ik hoop dat het mee valt voor je. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Weet alleen wel dat die korrels echt niet goed zijn, buiten wat er allemaal in zit, het houd natuurlijk ook vocht vast, en het zou misschien wel eens wat kunnen beschadigen van binnen. Nah, wilde je vooral sterkte wensen bij de DA. En geef de kat maar een lekkere cyber knuff van me Liefs, Savannah
Pff wat een zorgen. Welke ras heb je? Heb je klontvormend grint in de bak? Daar mag hij absoluut niet van eten. Dit vormt klonten in zijn maag met een verstopping als gevolg. Sterkte bij de da. Laat je nog ff weten hoe het was?
Wat griezelig zeg! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor. Heeft hij nog wel normale ontlasting gehad voor zover je kon zien in de bak?
We hebben siberische boskatten. 2 katers. Ja, volgens mij is het wel klontvormend. Heb hem net weer uit de bak getrokken, hij moet toch echt niet zo raar gaan doen hoor! Pffff!!!! Ja, laat zeker weten hoe het gegaan is. Mijn man gaat met hem mee... ik zit net in mijn eerste werkweek.. kan helaas geen vrij krijgen daarvoor Maar ik hang dus wel gelijk in de telefoon als hij geweest is.
He getsie zeg, is niks als ze wat hebben en je niet weet wat. Helaas kunnen ze het ook niet zeggen ( t zijn net kleine kinderen wat dat betreft ). Ik denk dat je nu het beste je grind eruit kan halen en er een laag kranten oid in kan leggen. Kan hij nu in ieder geval geen grind meer eten. Heel veel succes morgen Groetjes Kim
blaasgruis is wel wat aan te doen hoor. Wat voor kleur plas heeft ie? heeft ie geen gele mond en ogen?