Hoi ik moet het even kwijt ga ik vanmorgen vrolijk naar mijn werk, werk er net 2weken, ga na je dienst maar even naar de baas werd er gezegd, ojee toen wist ik al genoeg mijn thempo lag in vergelijking te laag met de andere die er al 8 jaar werken wat willen ze nou? geef iemand toch een eerlijke kans verdorieeeee mijn collega,s wisten er van en zeiden niks tot vanmorgen toen riep er 1 wij vinden dat je te langzaam bent ik zei waarom zegd niemand dan wat dan pas ik het aan, werd boos Ik begrijp hier niets van en voel me er erg verdrietig onder was leuk werk vond ik maar op deze manier had ik het echt niet verwacht stelletje hypocrieten. Ik baal echt nu heb ik niks meer.. Als niemand wat tegen je zegd dan kun je het ook niet verbeteren baah heb er mijn buik vol van. Sorry voor het lange verhaal moest het even kwijt jennie72 .
geeft niks joh gooi het er uit raar dat ze je er naar 2 weken uit sturen omdat je te langzaam bent is toch logisch dat je nog niet zo snel als hun werkt
Er zal vast wel wat anders ook gespeeld hebben ofzo, want als ze het idee hadden dat je het wel zou kunnen aanpassen, zouden ze je niet laten gaan lijkt me. Ikhoop dat je snel een nieuwe baan hebt!
Amen helemaal mee eens. wat een rotdag. Ik heb ook het vermoede dat er mee meespeelt dan dat ze kwijt willen. Je laat toch als collaga zijnde toch niet iemand zo hard vallen niemand die vraagd gaat het een beetje? Ik begrijp hier niets meer van. jennie72 OJa had gister nog een etentje met ze stelletje hypocrieten
He getver zeg! Die afleiding van lekker werken kon je nu juist wel ff gebruiken. Ik weet niet wat voor werk je doet en of er een beetje werk in te vinden is (ligt ook aan waar je woont natuurlijk) maar ik hoop dat je gauw iets anders vindt! Succes in ieder geval! Elmo
Wat een rotnieuws! Hoe groot is de kans dat je snel iets kan vinden? Klinkt wel als een smerige rotstreek.... Knuf van Jelske
Hoi ja raar verhaal hoor,Ik werk in de bioscoop.In de schoonmaak. ik kan er maar niet bij dat ik gister gezellie met ze de collega,s heb gegeten in een resturant het was Ladysnight in de bios 1000 vrouwen aanwezig. En gewoon de hele tijd doen alsof je neus bloed knap hoor. Dan ben je echt een hypocriet. Ik denk dat ik het wel weet, ze wisten van mij dat ik kinderen wil en een collega gaat weg en die is 8 maanden en komt niet meer terrug. Misschien dachten ze zo van dan hebben we dat met haar straks ook. En dat willen we niet. Nu heb ik ook nog last van buikgriep wat een rotdag ga maar naar bed of zo. alles gaat mis vandaag. Dan zal ik ook wel gewoon ongie gaan worden. Ik wil weer in een winkel werken vind dat heel leuk heb dat 8 jaar gedaan. jennie72
ah lieverd!Dat is k*t!En je had het er al zo naar je zin!Vind het echt belachelijk dat ze gister nog normaal deden en vandaag sta je ineens op straat! meis ik hoop dat je snel wat anders vind! liefs en een dikke knuffel
Misschien omdat ze er van uit gaan dat als jij ergens werkt je je er simpelweg 100% voor inzet en dat het niet nodig is om je op je vingers te tikken dat je te langzaam bent ? Je kijkt de kunst doorgaans af van andere dus als jij ziet dat andere het sneller doen gaan zij er van uit dat jij je snelheid ook aan hun aanpast (logisch ook) maar daarom niet minder lullig natuurlijk.... Je mag wel verwachten dat je een eerlijke kans krijgt om te laten zien wat je waard bent, en het is vaak in het begin zo dat je wat langzamer bent dan je collega's die er langer werken maar ik heb het idee dat het misschien toch om een andere reden is dat ze niet verder met je willen, want snelheid krijg je pas nadat je ergens routine in hebt gevonden... succes meid
Hoi nou ik mag a.s maandag op gesprek bij thuiszorg. Leuk wil ik echt wel werken. Ik belde haar van P&O en toen nodigde ze me al uit ze hebben dringend mensen nodig dus duimen maar. jennie72
Dank je wel dames was erg rot gister maar ben positief ingesteld dus we hopen dan weer he. Voel me al wat beter dan gister. jennie72