Je kunt ook witte handdoeken er bij nemen. Dan heb je die om je witte was aan te vullen. Combineert ook leuk met de grijze handdoeken.
Sponsjes doe ik iedere dag mee in de vaatwasser vind ik wel schoon ivm bacterie Ik heb ook niet veel witte was dus ik doe dit maar 1 keer per week samen met beddengoed.
Als je je witte was echt wit wilt houden zou ik het zeker apart blijven wassen. Hier is de trommel met witte was ook nooit vol, maar aangezien niet alle witte was onder de kleding terecht komt (zoals rompertjes en ondergoed) vind ik het fijn dat het niet grauw is. Maar als het bij jullie alleen onderkleding betreft en geen bovenkleding zou ik me die was besparen en het lekker met de bonte was meedraaien. Dan maar een beetje grauw, toch niemand die dat ziet dan.
Ik weet niet hoe heet jouw vaatwasser kan, maar die van ons kan maar op max 65 graden draaien. Helaas gaan veel bacterien daar niet van dood (sommigen stoppen dan wel met doorgroeien, maar sommigen groeien zelfs nog sneller door de temperatuur). Ikzelf gooi dus altijd mijn sponsjes weg en vaatdoeken gaan hier op 95 graden in de bonte was zodat de meeste schadelijke bacterien iig dood zijn.
Ik zou echt geen grijze handdoeken bij de witte was gooien! Daar wordt je hele was grauw van. Zonde vind ik. Maarre,wat hebben sommige toch weinig was! Dan doe ik toch iets fout denk ik hihi. Wij zijn met zn zessen en ik heb 16 wassen per week! En dan ben ik ook nog zo'n muts die van schoon gestreken stapeltjes houd.
Hahaha hier nog 1 die veel wast, 2 wassen per week?? Die draai ik per dag en ook ik heb een 7 kg machine. Maar wij zijn met zijn vijven. Twee volwassenen en 1 puber van bijna 16 dus aan kleren eigenlijk ook een volwassene, een peuter en een baby, dus heb zat wasgoed, en ja ook ik hou van keurig gestreken stapeltjes
vaatdoekjes en sponsjes vind ik maar vies, ik koop de allergoedkoopste en gebruik ze in principe maar eenmalig. (voor kleine klusjes knip ik soms een doekje door). Voor de tussendoor-afwasdingetjes heb ik een afwasborstel die soms meegaat de vaatwasser in, en t aanrecht maak ik schoon met de afwasborstel en een wissertje.
Wit hier ook weinig. Moet zeggen dat ik vaak als we weinig wit of lichte was hebben ik ook blauwe handdoeken enz erin doe. Ik weet dan wel dat die echt niet meer afgeven. Anders idd zo'n colorcatch doekje erin
Ja ik heb ook 2 pubers die al groter zijn als mij,dus de kledingstukken ook . En die willen ook elke dag zich 5 keer verkleden (meiden),douchen en vooral haren wassen (handdoeken). Ik lijk hier wel een wasservice haha.
Hahaha erg he? Weet je wat mijn puber doet (jongen). Die trekt iets uit de kast, wil het niet aan en gooit het over de stoel, op de grond etc. En dan moet hij opruimen en dan gooit hij het zo weer in de was!! :x dan vis ik dus het schone goed uit de vuile was en gooi het zo weer in zijn kast. Mijn pleegdochter (is nu het huis uit) gooide altijd haar door mij keurig gestreken wasgoed zo onder en op haar bed en dan had ook zij alles fijn gekreukt. En idd die verkleedde zich rustig 3 keer op een dag. Is blijkbaar echt een puberding, hoor het ook van mijn vriendinnen. Ik had beter een stomerij kunnen beginnen, daar lijkt het hier af en toe wel op, vind het ook echt apart dat mensen maar 3 wasjes pw hebben, zucht, lijkt mij heeeeeeeeerlijk
de kleintjes drinken nu alleen nog melk, dus dat geeft nog niet zoveel was. wacht maar tot ze aan de groente en fruitpotjes mogen
Ja ik doe er ook 2 op een dag, dus 14 wassen per week. En het gebeurd ook wel dat er eens iets extra moet worden gewassen, dus soms zijn het er echt meer, dat krijg je met grotere gezinnen.....
Ja serieus. Eerder nog 1 meer als minder. Man is bakker (2 wassen per week),zoon traint 3 maal per week en 1 keer per week wedstrijd (voetbal). Dochters sporten 1 keer per week. Man voetbalt 1 keer per week. Kijk dat is allemaal al "'extra'. Bedden verschonen,staaaapels handdoeken/theedoeken en dan al die kleren nog. Af en toe is het hier het huishouden van Jan Steen mar munne was is altijd schôn en bijgehouden .
Hahaha dat is hier net zo, als ik 1 dag niet gewassen heb, dan ligt de hele wasmand vol....... is erger als een keertje niet stoffen of stofzuigen hahahaha. En idd hier ook 3x in de week voetbal, 3x in de week gym 1x pw zwemmen is allemaal extra en een baby die constant (3x pd of zo) doorlekt. Geen luier helpt!!! Waardeloos!! Bij de andere kids nooit meegemaakt. Zo blijf je wassen.
Wij hebben ook ( bijna ) iedere dag een was hoor, we zijn dan wel met ze viertjes maar toen we nog met ze drietjes waren hadden we dat ook. Iedere dag gaan hier schone kleren aan, zoveel kleding hebben we niet ( vind ik overbodig ) dus ja dan moet je wel, en buiten dat ik vind het veel schoner, ga niet de hele week mijn kleding laten liggen.