Ik heb deze trui gewassen en zo'n colour catcher doekje erbij gedaan en nu zitten deze vlekken er op. Iemand enig idee of ik dit weg kan krijgen en hoe??
dat krijg je er niet uit,dat is gebleekt maar komt niet door de colour catcher hoor,eerder je wasmiddel
Tjonge nieuw vest van mn man balen zeg. Er zat helemaal geen chloor in, alleen wasmiddel en dat doekje. Vreemd zeg
Heeft ie niet met schoonmaken geknoeid oid? Ik heb wel eens met bleek gepoetst en toen zag ik ook achteraf dat mn kleding gebleekt was.
De rode verpakking ide en nee hij heeft geen bleek gebruikt. Het zat ook op een rompertje die nu half wit half rose is. Begrijp er nix van. Durf nu geen kleding te wassen. Misschien een lege beurt met soda en dan handdoeken ofzo wassen voor het geval dat.
Heb je misschien bleekmiddel in je wasmachine gedaan voor het onderhoud van de wasmachine? Want dat had ik grdaan en doe ik nooit meer in. Anders per ongeluk ergens tegen aangeleugend waar bleekmiddel zat?
Ja even een keer of 2 op 95 graden met soda en dan een keer een oude handdoek voor de zekerheid wassen.