Reistas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Virginie83, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik weet niet of er al een topic over is, maar wat moet er allemaal in de tas zitten die je meeneemt als je met baby op uitstap gaat? Misschien een stomme vraag, maar mezelf kennende zal ik wel weer dingen vergeten zijn..

    Thx!
     
  2. marsja

    marsja Actief lid

    26 mrt 2007
    114
    0
    0
    Luiers, billendoekjes, matje of hydrofylluier om de kleine op te verschonen, evt wat sudocreme oid voor de billetjes, evt speentje, voeding voor de baby als je geen borstvoeding geeft, spuugdoekjes en een setje reservekleertjes.

    Niet veel dus :)

    Marsja
     
  3. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb altijd een paar boterhamzakjes erin zitten, voor als je een vette poepluier hebt, dan kan je die daarin doen, dichtknopen en dan pas weggooien.
    Het is zo lullig als je zo'n stinkding bij iemand anders in de kliko moet gooien.
     
  4. Virginie83

    Virginie83 Fanatiek lid

    3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Dankjewel!

    Dat van die zakjes is trouwens een goed idee, stel dat je in je auto zit, dan kan je dat moeilijk zomaar in die tas gooien!
     
  5. aafje87

    aafje87 Actief lid

    11 jan 2007
    223
    0
    0
    ICT Medewerkster
    Voorburg
    Ze hebben speciale luierzakjes, die geuren en zijn groter. Een flinke luier krijg in niet in een boterhamzakje namelijk! :)

    Verder zit er bij mij in: Thermosfles warm water, bakjes met melkpoeder(ik geef FV), fles, setje nieuwe kleding(broekje, truitje en romper), aantal luiers(afhankelijk waar we naar toe gaan, voor een dagje en stuk of 5, voor een weekend worden het er al gauw een stuk of 15), luierdoekjes, sudocreme, speentje, knuffel/speel doekje, speentje met koord, hydrofiel luier, spuuglap, Bij overnachhten extra hydrofiel luier, pyama.

    Overgens gaat deze tas echt niet mee met even boodschappen doen! Dan neem ik d'r speen mee en that's it.
     
  6. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Eens even denken.... ik heb er in:
    * hydrofielluier
    * verschoningsmatje (zat er bij)
    * voeding (poeder)
    * flesje
    * soms flesje water
    * soms kant en klare voeding (pakjes)
    * reservekleren (rompertjes, broekje, shirtje, sokjes)
    * speen
    * handenwasgel (waar je geen kraan bij nodig hebt)
    * badcape
    * luiers
    * billenpoetsdoekjes
    * luierwegwerpzakjes (heel goedkoop bij Action)
    * paar speeltjes
    * petje of hoedje
    * zalf (voor op de billen, maar kan ook op de huid)
    * slabbertje
    * spuugdoekje

    Volgens mij was het dat wel zo'n beetje. Deze tas gaat alleen mee naar CB en als we ergens op bezoek gaan.
     
  7. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik heb ar altijd een schoon setje kleding in, luiers en doekjes, spuugdoekje, onderlegger, evt fles en voeding, speen/fiep, dat was het geloof ik wel ligt er ook aan waar je heen gaat denk ik
     

Deel Deze Pagina