Wasadvies?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saskia78, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soussou

    Soussou Lid

    27 jul 2007
    7
    0
    0
    Hoi dames,

    En wanneer hebben jullie de was gedaan? Hoeveel weken zwanger waren jullie toen?
     
  2. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja uiteindleijk zal het ook wel gewoon in de gewone was meegaan inderdaad

    maar wilde het nu allemaal eventjes gauw wassen inderdaad

    overigens.. moet je het dekentje ook wassen?
    verder is beddengoed en badcapes wel logisch.. maar zoveel hebben we echt niet aan wasgoed als ik zo eens in de kast kijk *grin*

    bedenk me net dat er vast ook een boxkleed even gewassen moet worden.. dan is de wasmachien met groen alweer stuk voller *grin*
     
  3. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Soussoe, ik ben deze week begonnen, dus met 35 weken. Ik heb teveel vruchtwater en dus grote kans dat ik niet (teveel) overtijd ga lopen, dus ik wil met 37 weken helemaal klaar zijn. En eerder vond ik niet nodig, want anders ligt/hangt het weer weken te verstoffen.

    Saskia78, ik heb de dekens ook gewassen. Je weet nooit wie het allemaal vastgepakt heeft in de winkel, dus ik vind het wat frisser. Dat boxkleed is trouwens een goede tip, die was ik even vergeten, haha.

    Groetjes Saskia
     
  4. Heb hier de kleertjes allemaal al gewassen. Dus met zo'n 32 weken. Ben niet bang voor verstoffen in de kast ofzo.

    Hebben mijn eigen kleren ook geen last van dus waarom die van de kleine wel.

    Iedere keer als ik weer wat koop gaat dat gewoon met de gekleurde of witte was mee van onszelf. Gebruik toch geen wasverzachter. Heb geen problemen gehad met het doorlopen van kleuren. Zoek echt niet soort bij soort. Doe ik bij onze eigen kleren ook niet. Let wel goed op dat ik niet een nieuw rood shirt bij de was heb zitten. Dat gaat zoeizo altijd eerst even op handwas.
     
  5. pol

    pol Actief lid

    25 sep 2006
    270
    0
    0
    Ik heb het dekentje voor in de wieg ook al gewassen, maar het wordt er niet mooier op :(

    Zit me nu af te vragen of je echt een boxkleed ook moet wassen :(:
     
  6. roses

    roses Fanatiek lid

    12 jun 2006
    1.946
    1
    38
  7. ProudMum

    ProudMum Niet meer actief

    welk wasmiddel gebruiken jullie? sensitive ofzo?
     
  8. Lara11

    Lara11 Niet meer actief

    Ik gebruik Ariel Sensitive en heb ook 2 dozen Neutral gekocht.
    En ik heb ook ALLES gewassen (er draait op dit moment nog een wasje) op het boxkleed na. Overigens heb ik het kruipkleed, met van alles erop en eraan wel gewassen en het kwam er prima uit (de boog natuurlijk niet, er zijn grenzen!). Maar soms wel een beetje jammer he, dan ziet het er zo goed uit en dan moet je het in de was gooien... ik heb ook de rare tic dat ik alles wat echt nieuw is niet samen wil wassen met spullen die al gebruikt zijn. Slaat nergens op, maar ach...ik gun het mezelf :) (heb nu nog de tijd, maar denk dat deze tic snel over zal zijn)

    groetjes, Amber
     
  9. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    ik heb nu persil sensitive ja

    lekker wasmiddel wel
    kocht het ooit omdat het toevallig in de aanbieding was... maar ik vind het lekkerder dan neutral

    gebruik wel neutral wasverzachter tho

    nu ruikt mn was weer lekker naar schone was
    ipv naar een overdosis wasverzachter :)
    ergens ook wel lekker.. maar ik wil weleens in gewone schone kleren lopen ipv in een bloemetjesgordijn *grin*
     
  10. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ik gebruik wat er maar net in de aanbieding is. Ariel, Witte Reus en nu heb ik Robijn. Bij sommige spullen doe in sensitive wasverzachter van Silan en bij sommige spullen doe ik niets, die gaan allemaal in de droger en worden vanzelf wel zacht. Tot nu toe reageert haar huid niet echt op die wasmiddelen enzo, dus het zal wel goed zijn.
     

Deel Deze Pagina