ik heb ze ook van ecofemme en imse vimse. op de dagen dat ik werk gebruik ik wel wegwerp want net als hierboven vind ik het viezig in mn tas. ik vind t veel fijner dan wegwerp. ze broeien niet.. daar had ik altijd last van. kan ze prima schoon krijgen en ze blijven ook fris ruiken.
Ik heb wasbare inlegkruisjes en vind dat fantastisch. Ik heb ooit een probeerpakket gekocht van 4 verschillende en heb ze tijdens de zwangerschap veel gebruikt en nu tijdens een doorbraakbloeding. Maar bij wasbaar maandverband, ik vloei de eerste dagen echt veel en met klonten (sorry voor de beelddenkers) neemt het wel snel op?
Bij mij wel, ik verschoon trouwens wel elke twee uur, omdat ik dan naar het toilet moet. Dan gaat het prima.
Ja klopt. Ik heb flanel en katoen en flanel voelt fijn, maar katoen voelt koud en nat aan, vind het zelf niet prettig.
Ik vloei ook heel heftig de eerste dagen na de bevalling van de jongsten, maar dat gaat gewoon goed. Ik gebruik wel altijd de nachtverbanden, maar dat doe ik ook bij wegwerp. Dat vind ik veel fijner, als ik eens onderuit gezakt zit of zo, hoef ik niet meteen bang te zijn dat het naar achteren doorlekt ofzo
Imse vimse is naar mijn mening een fijn merk. (Lieveluiers.nl) Blumchen heb ik ook, vind ik minder fijn En ik heb ze laten maken via een dame op wasbaar nederland (fb) Ecofemme ga ik ook testen tzt.
Ik heb er een paar besteld op www.spulletjesvoorspruitjes.be, die hebben nog sale tot morgen en dat scheelt wel. Ik heb er besteld van Blumchen, die waren maar 4,90 per 3 (nachtverbanden) er zijn merken waar je zo wel tot 10 euro per verband kwijt bent. Dan wil ik eerst wel zeker weten dat het me bevalt. Er is ook een FB-groep: menstruatiecup en wasbaar maandverband (of andersom, dat weet ik ff niet meer precies) Ik heb dus, n.a.v. jullie reacties, wat nachtverbanden besteld, die gebruik ik met wegwerp ook altijd. Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Nu nog de 1e menstruatie afwachten na de bevalling.
Ik ga eens kijken naar imse vimse. Ben benieuwd of het bevalt, maar het lijkt me wel een stuk beter dan die synthetische wegwerp troep die ik nu gebruik