Wie heeft er een Dubatti kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DMZoet, 16 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DMZoet

    DMZoet Lid

    6 jun 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week naar kinderwagens gekeken.
    Vind het één van de mooiere wagens en loopt ook erg lekker.
    Nadeel vind ik het kleine bagage vak.

    Wie heeft er ervaring met de dubatti? Ik lees veel oudere topics met slechte ervaringen en kinderziektes. Ik heb begrepen dat deze inmiddels verholpen zijn?
     
  2. mc87

    mc87 Actief lid

    11 apr 2013
    336
    39
    28
    Vrouw
    Hoi,
    Ik heb deze kinderwagen nog niet gezien in het echt. Maar als je twijfelt, ga dan eens kijken in een grote babywinkel. Dan kun je hem ook echt uitproberen.
    Er zijn genoeg kinderwagens die er ook zo uit zien en ook goedkoper. En natuurlijk nog veel meer.
     
  3. Swinty

    Swinty Actief lid

    3 dec 2015
    138
    1
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij heeft ze al gekeken en vind ze hem proef lekker rijden. Ze vraagt om meer langdurigere ervaringen.
     
  4. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik heb even gekeken op de consumentenbond en dit is hun review. Ik ben lid en kon dus ook de uiteindelijke cijfers zien van hun kinderwagen test. Hij krijgt een 6.9 en valt daardoor buiten de top 10 kinderwagens.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt
     
  5. DMZoet

    DMZoet Lid

    6 jun 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jajo, bedankt voor het delen!
    https://www.consumentenbond.nl/kinderwagen/producten/dubatti/one
    Ik vond via jouw link nog een doorlink met recente consumenten ervaringen

    Ik heb in de winkel op een testparcours gereden met zandzakje erin voor gewicht.
    Stoep op vond ik hem juist wel fijn gaan. Rem vond ik niet een hele gekke plaats. misschien is de ervaring anders als je hem echt in dagelijks leven gebruikt.
     
  6. Klavrtje4

    Klavrtje4 Bekend lid

    15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Als je dit soort bedragen wil uitgeven dan zou ik zelf een Bugaboo kopen. Ook vanwege de doorverkoop mogelijkheden, service en verkrijgbaarheid van onderdelen en accessoires.
    Maar goed, ben ik ook fan van en heb ik zelf ook gekocht.
     
  7. Swinty

    Swinty Actief lid

    3 dec 2015
    138
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ken wel iemand met een dubatti die er heel tevreden over is. Vond hem op het test parcours in de winkel ook fijn rijden maar kan er geen tweede handse van op marktplaats vinden en een nieuwevond ik te prijzig. Uiteindelijk voor een Joolz gegaan, vond ik ook fijn rijden en en deze staan wel in grote getalen op marktplaats. Kon van vrienden een bugaboo overnemen, maar vind dat een lelijke kinderwagen,wasvoormij reden genoeg om die niet te nemen.
     
  8. Kusho

    Kusho Niet meer actief

    Wij hebben er een nu ruim een jaar in gebruik en ik vind het een hele fijne wagen! Wendbaar en rijd heerlijk. Rem vind ik niet op een gekke plek zitten, juist makkelijk met je voet te bedienen. Qua hoogte van het zitje vond ik toentertijd de stokke te hoog, en de bugaboo te laag. De dubatti valt er precies tussenin. Joolz was niet mijn ding qua design.

    Mocht ik nu weer voor de keuze staan zou ik m opnieuw kopen :)
     
  9. Door88

    Door88 Lid

    17 sep 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem ook gekocht. Moet nog wel in gebruik genomen worden maar vond dit de mooiste/fijnste wagen in de winkel (waar ze er wel 500 hadden staan).

    Hij is hoger, helemaal in vergelijking met de Bugaboo. Zeer makkelijk in te klappen en volgens mij zijn de meeste kinderziektes er inmiddels wel uit, hij is nu al tijdje op de markt dus veel (minder goede) reviews zijn achterhaald.

    Twijfelde tussen Dubatti en Joolz en vond het best lastig om toch voor Dubatti te gaan omdat de Joolz erg bekend is en zichzelf in de markt heeft gewezen. Maar door de voordelen toch voor Dubatti gegaan en geen spijt.
     
  10. T86

    T86 Actief lid

    4 mei 2014
    157
    20
    18
    Ook gekozen voor Dubatti maar ook nog niet in gebruik.

    Maar wij hebben er bewust voor gekozen omdat het inklappen zo makkelijk gaat en hij op de wielen blijft staan. Voor mij erg handig aangezien ik een chronische aandoening heb en bukken erg lastig is. Met een Dubatti hoef dat dus niet.
     
  11. DMZoet

    DMZoet Lid

    6 jun 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om jullie ervaringen te lezen.
    Heeft iemand ook al de reiswieg voor het zitje een keer gewisseld?

    Het lichte frame spreekt mij ook erg aan
     
  12. Kusho

    Kusho Niet meer actief


    Jazeker :). Onze zoon is al een tijdje te groot voor de reiswieg en we hebben nu het zitje al een tijd in gebruik. Het bevalt heel goed! De kleine zit comfortabel en goed beschermd. Omdat het zitje wat hoger is heb ik veel contact met hem tijdens onze wandelingen (hij zit nog naar ons toegedraaid omdat ik dat gezellig vind, maar hij kan uiteraard ook naar de andere kant worden gedraaid). Erin en eruit halen is makkelijk, en de gordel voelt veilig. Ook met een groter kindje rijdt het heel soepel en prettig, alleen wel regelmatig de banden oppompen. Als je dat een tijdje niet hebt gedaan merk he het gelijk aan het 'zwaarder' voelen bij het sturen :)
     
  13. DMZoet

    DMZoet Lid

    6 jun 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kusho bedankt voor het delen van je ervaring. Kun je de banden oppompen met een fietspomp?

    Ik heb besloten de Dubatti te bestellen. Navy/blauw met Cognac kleur:D
     
  14. Kusho

    Kusho Niet meer actief

    Ehmm.. wij doen het nooit zelf 🙈 We merken het vaak na een logeerpartij oid, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat de wielen dan met de fietspomp worden bijgevuld. Mooie kleurcombi! :) j
     

Deel Deze Pagina