Flessenwarmer met timer?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Aegyo, 9 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ben ik nou zo'n Google-n00b of zijn die niet te vinden? :p

Ik zoek een flessenwarmer met timer (of in ieder geval een indicator lampje) waar de flessen van Tommee Tippee in kunnen.

Wij hebben geen magnetron en daar ook geen plek voor in onze kleine keuken, dus vandaar de keuze voor een flessenwarmer.

Welke hebben jullie? En bevalt deze? :)

2. wiella

wiella Actief lid

27 apr 2015
    199
    3
    18
    Wij gebruikten verdeling koud water uit de kraan en kokend water uit de waterkoker. Voor een flesje van 180 cc volgens mij 130 cc koud in de fles, 50 cc kokend water, dan had je perfecte temperatuur. (en altijd dezelfde temperatuur door de cc verdeling..)

Ik gebruikte geen warm water uit de kraan, al mocht dat wel van het CB.

Flessenwarmer nooit gebruikt...Maar gaf live borstvoeding en daarna poeder met dus koud en gekookt water.

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik vond flessenwarmers een ellende, ik had er altijd ruzie mee.
    Ik deed in plaats daarvan gekookt water in een thermoskan, en dan mengde ik het als ik een fles moest maken met koud water tot de juiste temperatuur. Na een tijdje weet je precies hoeveel je moet hebben, dan Is het zo klaar.

4. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

17 feb 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een flessenwarmer van chicco, hierin passen mijn brede dr brown flessen en ook potjes eten dus denk ook wel van tommee tippee.
    Deze piept 3x als hij klaar is en het lampje gaat van rood naar groen. Bevalt mij prima. Wij zijn later wel overgegaan naar magnetron omdat het best wel lang kan duren. Meestal eerst fles erin en dan verschonen ong 5 min duurt het als je hem heel vol doet met water duurt het wel langer natuurlijk. Maar netjes op temp. Zit ook een auto lader bij dus wel ideaal.
    edit: Chicco flessenwarmer Step Up - Baby Product van het Jaar

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb de avent.
    bevalt mij prima.
    ik zet de fles er vaak van tevoren al in wanneer ik verwacht dat dl langzaamaan honger zal krijgen.
    als je even puzzelt met de temperatuurknop word de fles nooit te warm.
    ik vind hem met potjes ook veel fijner dan de magnetron.
    dl houd nog niet van stukjes en in de warmer wordt het een mooie gladde massa terwijl het in de magnetron vaak klonterig blijft

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik had een flessenwarmer van Chicco, een hele brede. Zal even een plaatje zoeken. Daar gingen die hele brede flessen van Chicco in en ook die van Tommy Tippee (vriendin had die en heeft mijn flessenwarmer geleend dus weet dat het past). Hij heeft een timer en beept 5 keer als het klaar is. Kunnen ook potjes in verwarmd worden (je kan die van chicco kopen maar ook gewone tuppers of olvarit potjes) en hij bestaat ook in reisversie (met aansluiting voor in de aansteker van de auto).

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Bij deze een link: Chicco flessenwarmer Step Up - Baby Product van het Jaar

Lees net dat hij genomineerd is voor product van het jaar 2016.

Ik was er in ieder geval heel tevreden over.
    Je fles kan nooit te warm worden want hij gaat automatisch beepen als de fles op temperatuur is en daarna blijft hij nog een uur warm dus je kan je fles ook wat op voorhand klaarmaken. Vooral het feit dat je ook hapjes erin kan verwarmen vind ik handig, zeker als je geen magnetron hebt. Ook zo handig als je van huis weg bent en even een flesje/hapje moet geven.

8. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Bedankt voor de tips :) Die van Chicco lijkt me heel goed, dus misschien bestel ik die :)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik vond een flesverwarmer verschrikkelijk, duurde veel te lang voordat t warm was. Maar was al wel een oudste van de prenatal.
    Hier ook gekookt water en koud water als ik geen magnetron bij de hand had.
    Nu ga ik dat ook weer zo doen voor de nachtvoedingen. Thermoskan en poedertoren mee naar boven en je hoeft je bed nauwelijks uit :D

Deel Deze Pagina