Hi, We hebben de duowagen van topmark in ons hoofd echter kan ik helaas nauwelijks tot geen ervaringen hierover vinden op Internet. Terwijl het volgens de verkoopsters van meerdere babywinkels toch 1 van de best verkochte dubbele kinderwagens van het moment is. Het gaat om deze kinderwagen: https://www.google.nl/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=topmark+duo+ervaring&gfe_rd=cr&ei=XBtGV4bRJdGW-AbJwpWgBg#q=topmark+toppi+2&imgdii=KG90xwKVb1swZM%3A%3B5SeKeOk2iwwMZM%3A%3B5SeKeOk2iwwMZM%3A&imgrc=5SeKeOk2iwwMZM%3A Heeft 1 van jullie hem? En hoe bevalt hij? Ik hoor het graag! Groetjes
Ik heb hem al een aantal jaar. Ik vind het een fijne wagen en als go ideaal omdat je hem op allerlei manieren kunt ombouwen. 'S morgens twee wagenbakken, 's middags twee zitjes. Kinderen zitten er prima in. Rijdt fijn. Alleen inklappen is een dingetje, dat gaat niet heel makkelijk als je niet weet hoe het moet. Tip: laat het voordoen, oefen het zekf daar ook en doe het thuis ook nog een paar keer! Anders ben je het weer kwijt.
Een vriendin van me heeft er 1. Ze is er heel blij mee. Ik heb zelf de abc zoom, daar ben ik zelf blij mee. Bij de wagen van topmark moet de zwaarste het dichtste bij. Bij de zoom maakt het weinig verschil. Maar vind ik het fijner dat de kleinste het dichtste bij ligt. Die van topmark is makkelijker te gebruiken voor de boodschappen omdat je op de plek van het zitje makkelijker een krat kunt plaatsen. Maar ik vind de zoom wat steviger ogen. Die van topmark vouwt weer net iets kleiner in elkaar heb ik het idee, terwijl je voor de abc sowieso niet de kleinste auto moet hebben.
De abc is iets minder breed en lang als de topmark. Hij blijft alleen iets hoger staan. De topmark past ingeklapt niet in onze auto maar de abc wel. Dit is de smalst inklapbare duowagen die er op dit moment in de handel is. Het is wel op te lossen door de wielen van de abc eraf te halen dan klapt hij helemaal in elkaar. We hebben het moeten uit proberen omdat ik echt niet van plan ben om een nieuwe auto te gaan kopen alleen maar voor de wagen.
Horft nuet, baby in wagenbak en peuter i n zit kan ook andersom prima. Maakt niet uit, alle combinaties kunnen. Alleen bij 2x bak heb je de ene bak laag en de ander hoog.
Bij onze abc vind ik dat frame stuk naar de wielen zo jammer. Daardoor past hij net niet in onze achterbak. Als dat draaibaar was geweest had hij gepast. Dat van het gewicht stond in de gebruiksaanwijzing zei ze. Misschien heeft ze een ouder model.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb een heel kleine auto dus achterin past er geen 1 duowagen helaas , een enkele joolz paste maar net. Dus ik ben aan het kijken voor een nieuwe auto. De Abc heb ik in het echt nog niet gezien. Ben naar een paar babywinkels geweest maar ben hek nog niet tegen gekomen. Op de foto vind ik hem juist langer/groter ogen dan de topmark, maar dat kan ook schijn zijn door de foto's. De mountain buggy duet vond ik ook heel fijn want het voelde niet als een duowagen. Mede dor de luchtbanden en door hoe smal hij is. Maar ik besefte me dat de zitjes dan alleen van je af kunnen en je mo3ilijk zelf naar je kindjes kan kijken waardoor die af viel.Ik denk dat we toch voor de topmark gaan, mooie prijs en vooral die grote boodschappenmand lijkt me heel handig. Zo gek dat ik hem op straat nog nooit heb gezien hihi dan zie je meteen of het een succes is maar op de een of andere manier kom ik alleen mensen met een bugaboo tegen.. ben blij dat ik in elk geval hier een paar ervaringen heb kunnen lezen betreft de topmark. Online is echt haast niets te vinden erover! Dus bedankt!