Logo, ik had helemaal over jouw berichtje heen gelezen. Maar jij gebruikt dus ook de calendula. Ik denk dat ik daar dan eens mee begin. Debby, bedoel jij van de tafelemmertjes met een deksel die open en dicht klept zoals een vuilnisemmer? Goed idee! Ook van die doekjes van de action. Ik verwacht uit mijn eigen lap zo'n 15 à 25 doekjes te halen. Beetje afhankelijk van welk formaat ik neem. Wat voor een formaat hebben de doekjes van de action? Kiekske, de billenzalf van Weleda staat ook op mijn lijstje. Heb ergens ook gelezen dat kokosvet heel goed werkt. Die heb ik ook nog staan.
Het is niet helemaal hetzelfde als een vuilnisemmer. er zit een klepje op die je open en dicht kan doen. en niet zo zwaaideurklepje als je begrijpt wat ik bedoel. ze zijn ongeveer 13 cm breed en 16 cm hoog incl deksel. Het zou een perfect commode maatje zijn Die doekjes van de action die ik heb zijn 20 bij 20 maar inmiddels bij mij iets gekrompen naar 18 bij 18 Doe ze regelmatig bij de 90 graden was vandaar. Je moet wel eff goed kijken want ze verkopen ze ook per stuk als magic towel en die zijn groter 30 bij 30 geloof en een stuk duurder. Die per 2 verpakt als een samengeperst vierkantje vind ik perfect. Je hebt ze met smiles, met een eend met bloemetjes enz
Ik heb overtollige hydrofiel luiers in 6 stukken geknipt en die gebruik ik met water. Goedkoop omdat ik ze toch al had en uitermate effectief.
Vandaag even bij Erica Kruiderijen binnengelopen om de oliën al daar te bekijken. Maar mèn wat stinkt die calendula en kamille olie!!!! Als ik die van cheeky wipes ruik, is dat veel lekkerder.... Maar die tea trea olie... Hoe ruikt de calendula olie van Weleda? Ik kon alleen de massageolie van Weleda vinden.