Hoi, Over een klein maandje hoop ik onze zoon in mijn armen te mogen houden! Bij dochter heb ik 3 weken bv gegeven en ben toen afgehaakt omdat ik het heil in fv meer zag dan in bv! Achteraf was ook fv een behoorlijk pittige tijd (mannn wat lag ik na de nachtvoeding nog lang wakker omdat ik mijn natuurlijke oxytocine miste!) dus bij de tweede ben ik zeker wel gemotiveerder om langer bv te gaan geven! Maar ik heb dus nog een peuter van 2.3 jaar rondlopen die erg mama minded is! ik heb dus totaaaaaaal geen idee hoe ze op de baby en dat die aan m'n borst drinkt gaat reageren! Zijn er hier meer mama's die bv gaven terwijl er een peuter rond liep? Hebben jullie misschien nog tips of iets waar ik rekening mee moet houden? We hebben baby tv in ons zenderpakket
Hier ook zo.. Dl van 7mnd krijgt nog bv en dl van bijna 2.. Het is soms afzien omdat oudste gaat uitdagen en draken tijdens bv.. Maar meestal gaat t goed.. Ook geeft ze haar pop en tutlap bv of ik mag dat doen hihi.. Je rolt er vanzelf in denk ik.. Succes!!
Het gaat hier eigenlijk heel goed. Onze dochter was 1,9 jaar toen haar broertje geboren werd. Ze vind het juist onwijs interessant dat broertje bij mama drinkt. Tot nu heb ik nog maar 1x moeten stoppen met de voeding om mn dochter te corrigeren. Ze gaat meestal lief spelen en weet dat als ze iets wil, ze even wachten moet.
Hier gaat het ook prima. Dochter was 17md toen baby kwam. In begin boekje voorlezen en bakje fruit oid tijdens voedingen. Maar meestal speelde ze lekker door. Of zit ik gewoon naast haar op de grond te voeden. Nu oud zoon 10 md en dochter 2 jaar 4md en loopt nog steeds erg goed. Nu snapt ze het ook echt een heeft haar popje zelf de borst. Als zoon los laat duwt ze ooit zijn hoofdje terug en zegt "nee T nog meer tietie drinken" haha. Kortom komt goed, je gaat je weg er in vinden.
hahah grappig Rian .. ben erg benieuwd.. om één of andere reden vindt ze op dit moment mijn borsten ook uitermate interessant :S Ook andere lichaamsdelen dus waar die fascinatie ineens vandaan komt? Maar in ieder geval het zal haar wel even tegen vallen dat de baby wel aan mama's borst mag zitten en zij niet, maar we zullen het inderdaad zien!
Hier ook momenteel een baby aan de borst en een peuter van net 2. Het gaat wel goed hoor. Ik zorg soms dat hij een doosje rozijntjes heeft een genoeg drinken. En ik heb altijd de afstandsbediening naast me om de tv aan te doen als hij gaat klooien. En soms moet ik even stoppen met voeden om hem te corrigeren. Ach ja. Dat zou de baby bij flesvoeding ook niet leuk vinden. Ik zit ook regelmatig met 1 arm te voeden en met de andere te tekenen op zo'n magnetisch tekenbord. Multitasken wordt je nieuwe toekomst 😊! Je vindt vanzelf je draai! Succes!
O en in de eerste weken deed hij wel eens alsof hij ook aan mijn borst ging happen als ik mijn bh los deed. En gister aaide hij mijn borst opeens terwijl zijn zusje lag te drinken. Schattig!
Hier ging het ook gewoon goed, nu is Eva ook altijd wel makkelijk geweest. En op een gegeven moment heb je ook maar 1 hand nodig met voeden en dus de andere hand gewoon vrij. Ik liep ook wel eens met kind op de arm en aan de borst. Kon ook prima een potje memory doen terwijl ik aan het voeden was