dr zit schimmel in de maxicosihoes. Heb hem 2x gewassen, 24u in emmer met vlekverwijderaar gehad maar het is er niet uit. Hebben jullie nog tips of zal ik een nieuwe hoes moeten kopen? Kan alleen geen losse (nieuwe) hoezen vinden
Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar bij de baby dump zag ik van de week wel een zomerhoes ofzo.. Hier is de link: Accessoires Maxi-Cosi | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump
maar is zo'n zomerhoes net zo dik als de hoes die erbij hoort? of is dat een dunne hoes die beter zweet op neemt? dat HG-spul moet ik dus niet hebben
Het laatste, neemt zweet op en is makkelijk(er) te wassen zodat je maxi cosi schoon blijft. Enige tip die ik nog kan geven: in een bak water gooien met vlekoplosser (die roze van de reclame, kom ff niet op de naam) en dan nat in de zon leggen (niet vandaag doen, hier regent het weer). Ik had 2 dure slabbetjes met het weer erin en het is eruit (en de kleur is ook nog hetzelfde ).
Ja Vanish bedoelde ik, dank je! Daar heb ik het ermee uit gekregen + de zon, want dat is het ideale vlekken middel. Wassen hup in de zon en als het droog is, is de vlek verdwenen.
dat zou ik dan nog kunnen proberen. Regen: wou dat we dat ook hadden, wij hebben 28/30graden en veel zon