Ja, wij hebben ook potion van totsbots. Maar ik heb ook wel interesse in Rockin Green. Mama i - Eco voor kids / Rockin'Green classic Rock Gaan best lang mee, dus in verhouding voordeliger.
Een topic naar mijn hart! Ik ben altijd de aparte als ik zeg dat ik al het plastic controleer, alleen bepaalde plastic soorten gebruik, veel speelgoed dus de deur uit is gegaan, alles BPA vrij wil, er geen weekmakers in mijn oroducten mogen zitten, ik verzorgingsproducten zonder parabenen en SLS gebruik, wasbare billendoekjes en wasbare luiers gebruik. Overigens, in de buitenlaag van veel luiers zitten toch nog weekmakers en slechte plastics, hou hier rekening mee als je om die reden overstapt op wasbare luiers. Ik heb me al heel erg ingelezen dus weet er al een hoop van, mega interessant!
Haha. Ja wij worden hier wel raar aangekeken door familieleden als we vertellen dat we gaan wasbaar-luieren. Tot ik de luiers laat zien natuurlijk . Mensen hebben zo'n vertekend beeld ervan die denken nog aan vroeger. Wij zijn mega enthousiast, hebben er echt zin in. Ben echt benieuwd welke luiers ons hart uiteindelijk gaan stelen haha. Voor elk baby'tje is dat natuurlijk anders!
Iedereen vind ons ook raar. Moeten ze zelf weten. Ik voel me er goed bij, en denk dat het het beste is voor onze Uk!
Hier dachten mensen idd ook altijd aan grote katoenen lappen die je ingewikkeld moet vouwen, vast moet spelden en vervolgens met de hand moet uitwassen etc. Zodra ze de luiers zien - vooral de all-in-one's met leuke kleurtjes etc - zijn ze echt positief verrast! Ook met verschonen regelmatig gehoord;'Oooh, dat zijn net Pampers eigenlijk! Gewoon met klitteband!' Bij tweedelig merk ik wel ietsje minder enthousiasme, tot mensen horen dat mijn dochter na lange nachten altijd kurkdroog is, itt sommige kindjes met wegwerp
Ik heb ook de planning om wasbaar te gaan luieren en de billendoekjes gaan dan eigenlijk automatisch mee. Had al gelezen dat het onhandig is om dan de wegwerpdoekjes uit je luiers te vissen dus gelijk die ook maar aangeschaft. Ik heb er eigenlijk wel zin in en wordt helemaal niet raar aangekeken. Mijn zusje (zonder kinderen) heeft het altijd al gezegd dat ze het wilde doen (ik vond het onzin haha) en toen ik me erin verdiepte vond ik het een hele goede en durfde ik het bijna niet te vertellen . Ik weet nog niet welk wasmiddel ik ga gebruiken. Belangrijk is er eentje voor de bonte was. Rockin' green en potion heb ik tegengekomen net als zuivere zeep: Baby was - www.zuiverezeep.nl Ben me ook al aan het verdiepen in natuurlijke verzorgingsproducten, zwitsal wil ik hier bv echt niet. Leuk om hiermee bezig te zijn maar babykamer moet eigenlijk eerst af haha .
Haha ik ben me ook flink aan het verdiepen in de natuurlijke verzorgingsproducten ja ^^. Omdat ik het beste wil voor mn ukkie, zo min mogelijk chemicaliën, en ook omdat ik natuurlijk geen teringzooi in mijn luiers wil wat ze kan verpesten. En super bedankt voor de tip van zuivere zeep!! Heel blij met die tip, die gaan we zeker proberen . Vind het niet duur!
Kennen jullie het merk Petit en Jolie? Is voor de verzorging van de baby, een nieuwe lijn. Ik wil ook graag natuurlijke producten op mijn baby gaan smeren, maar ik vind sommige zo ontzettend stinken!
Ik heb net de bodylotion en shampoo etc binnen gehad en ik vind het lekker ruiken vanuit het flesje. a.s. maandag uitgerekend dus hoop dat ik het snel bij onze kleine mag gebruiken, ik houd jullie op de hoogte