Hallo, Ik heb even een vraagje. Is het slecht om 2x per week te zwemmen in een zwembadje (19m) van 34 graden. Dit misschien vanwege de chloordampen? Vanwege het warme water wordt het chloor erin natuurlijk nog sneller verdampt, je ziet de damp er gewoon vanaf komen. Dit adem ik dan een uur lang in, twee keer in de week. Zou dit slecht zijn voor de baby?
De damp die eraf komt is geloof ik gewoon het warme water. Wellicht is er bij jou in de buurt wel een chloorarm zwembad.
Ik heb gisteren nog even een uurtje gezwommen, en na afloop voelde ik me heerlijk ontspannen echt een aanrader! Vooral als het water wat warmer is, dan verlicht het spierpijn en bekkenpijn. Even je hoofd leegmaken dus, heerlijk! Alleen het omkleden daarna in het toch wel krappe pashokje is een beetje een oefening met een dikke buik. Je broek aantrekken met nog stroeve benen van het water, en de natte ondergrond waardoor je broekspijp in het water hangt. Ik viel tegen de klapdeurtjes aan waardoor ik zowat half ontbloot er aan de andere kant van het pashok er weer uit kwam, haha. Nog even oefenen dus. En over de chloordampen, dat zal wel mee vallen dus. Ik heb gewoon de buitendeur wat verder opengedaan zodat er frisse lucht in de ruimte kwam.