Hoi! Wij zijn op zoek naar een goed campingbedje voor onze dochter. Ik overweeg de nuna sena omdat deze makkelijk in en uit te klappen is. Nou zie ik alleen dat het formaat wep afwijkt van de standaard. Hij is iets breder en iets korter. Iemand hier ervaring mee of dit hinderlijk is? Wij zijn beiden vrij lang en onze dochter is ook al wel wat aan de lange kant (68-70cm). Kan ze dan wel lang door met de nuna sena? En moet je voor de nuna sena speciaal beddengoed kopen of past normale ledikantovertrekken wel over het matrasje?
Wij hebben hem ook. Onze zoon is nu 86 cm ongeveer en past er prima in. Ik gebruik het normale beddengoed.
Wij gaan deze ook aanschaffen! Na heel wat speurtochten met ervaringen op internet kwam deze toch als beste naar boven.. en voldoet aan onze eisen. De afwijkende maat die jij benoemd is volgens mij van de Nuna Sena Mini. Je hebt namelijk 2 maten! Mini: Nuna Campingbed Sena Mini Normaal: Nuna Campingbed Sena
Volgens mij is de normale ook even net iets korter dan normaal! maar het scheelt echt maar een paar centimeter. Ik denk dat wij em ook maar gaan doen. Ik lees ook alleen maar positieve verhalen, en ik kan nergens verhalen vinden over dat iemand em te kort vind dus dat zal wel meevallen dan .