Maxi-Cosi Mura 4 Combi Purple Blossom '11

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Musss, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat is een koopje.

2. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Hoi Muss!

Dat is inderdaag niet duur! Ik ben nu bijna 17 weken zwanger en wilde eerst nog even wachten tot de 20 weken echo voordat we een kinderwagen gingen kopen, maar ben zo bang dat die aanbieding tegen die tijd weg is...
    En over de kleur: purple blossom, kan dat eventueel ook voor een jongen? Heb deze tint nog niet in het echt gezien, wel al met een maxi cosi mura3 gereden (mijn broer heeft deze ook voor de kleine), en die rijd echt heerlijk!Rijd de maxi cosi 4 (dus met 4 wielen) net zo lekker?

groetjes, Lette

3. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wilde het liever in de winkel bekijken, maar het was al uitverkocht. Kon alleen nog via internet besteld worden. Omdat wij al zo lang hebben gewacht leek het mij een koopje! Het is niet echt paars meer grijs/lila volgens mij.

En zitje kan je ook naar je toe draaien, staat erbij! Wat ook erg fijn is.

4. Lette

Lette Lid

21 nov 2010
    85
    0
    0
    Ja, dat is inderdaad erg fijn, al vind de kleine van mijn broer het ook heerlijk om lekker vooruit te kijken. Nu nog even vriendlief overtuigen dat we hem nú moeten kopen, haha!
    ps. dus die kleur is een soort vergrijsd lila, kan best voor een jongen toch? Tja, had natuurlijk liever een zwarte of bruine gehad, maar als je ziet hoeveel dat in prijs scheelt:$

xxx lette

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ze hebben de zwarte bak ook in de aanbieding;)

maar dat lila kan wel voor een jongen

6. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik vond de zwarte zelf niet zo mooi.

Maar volgens mij is die inderdaag grijs/lila en kan wel voor een jonge denk ik... Ik wilde nog wachten op afprijzingen van prental, maar was bang dat deze uitverkocht zou worden

7. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie prijs :)

8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.839
    3.630
    113
    Ik heb een bruine gekocht, vond de lila versie juist wel erg mooi, maar ik vond m persoonlijk niet zo geschikt voor een jongen.

9. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat is een super prijs.. ik vind die kleur ook helemaal geweldig, maar wel alleen voor een meisje en ik weet dat voorlopig nog niet. Maar hij is er ook in het zwart zeg je... ik ga ff kijken.. misschien durf ik hem dan wel in zwart te bestellen. Want het scheelt echt heel erg veel en het lijkt mij een hele fijne wagen. Heb er nog geen in het echt gezien, dat zou wel slim zijn om eerst te doen. Maar tot nu toe is dit mijn eerste keus.

10. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je krijgt daar vast niet de maxicosy cabriofix nog bij???

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mura 4 is echt een heerlijke kinderwagen, sterk en loopt heel soepel! Ik heb een blauwe, ik zou zelf de lila niet voor een jongen doen, maar dat is ieders eigen smaak.

12. Musss

Musss Lid

9 jul 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik kreeg net een mail dat levering even kan duuren. Ik hoop niet dat het helemaal uitverkocht is... :(

Deel Deze Pagina