iemand ervaring met webshop babyentiener?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tijdvoormezelf, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik hen een voetenzak besteld op de website babyentiener.nl maar vind het eigenlijk vreemd. Op het bestelformulier stond geen huisnummer dus stuurde ik voor de zekerheid een mail naar het emailadres. kreeg ik een mail terug van webmarshall dat dat adres niet bestond. Maar ik had geen typefout gemaakt. Kon ik op de site nog een ander adres vinden en daar kreeg ik wel een reactie van. Van te voren betaald via ideal, maar er staat nog steeds dat het is aangemeld bij tnt. Maar verder niks. Dan zou het toch al lang bij tnt moeten zijn om gesorteerd ouzo te worden? Ben bang dat ik dalijk helemaal niks ontvang. Is nu een dikke week geleden dat ikbesteld heb en sinds een week staat er bij track en trace dat hij is aangemeld bij tnt. Weet iemand hoe lang dat dan kan duren?

2. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Heb er eens een bed besteld, nergens problemen mee gehad!

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Daar heb ik al wel eens wat besteld en dat ging prima. Kun je niet met ze bellen ofzo.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Je kunt ze toch gewoon even bellen? Mijn ervaring is dat ze niet moeilijk doen. Alleen ga ik altijd gewoon naar de winkel omdat ik er redelijk dichtbij woon.

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heb de Quinny Zapp daar besteld. Geen problemen mee gehad gelukkig. Hoop dat je je spulletjes snel hebt.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    ik heb er een autostoel besteld op een zondag en op dinsdag had ik hem binnen. Geen problemen gehad dus.

8. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

Ik bestel er regelmatig en nooit klachten gehad.
    Onlangs me quinny zapp xtra en voetenzak besteld...na 2 werkdagen al in huis. Gemaild met vragen en ook de eerstvolgende werkdag al reactie.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb er mn duowagen gekocht en geen klachten. Maar zou ze toch ff bellen want na een week geleden aangemeld had je toch wel s wat moeten hebben lijkt me.

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Gewoon even bellen naar de winkel, ze zijn in ieder geval wel betrouwbaar!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'de babyuitzet'.

12. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook al enkele keren iets besteld en nooit problemen gehad.
    Hoop dat het goed komt.

13. zwendel

zwendel Niet meer actief

had ik vorige week bij een bestelling van mijn kattenbakkorrels (weet het heel wat anders) probleem schijnt bij tnt te liggen worden steeds trager en laten pakketjes vaak gewoon lang liggen

Deel Deze Pagina