Ik hen een voetenzak besteld op de website babyentiener.nl maar vind het eigenlijk vreemd. Op het bestelformulier stond geen huisnummer dus stuurde ik voor de zekerheid een mail naar het emailadres. kreeg ik een mail terug van webmarshall dat dat adres niet bestond. Maar ik had geen typefout gemaakt. Kon ik op de site nog een ander adres vinden en daar kreeg ik wel een reactie van. Van te voren betaald via ideal, maar er staat nog steeds dat het is aangemeld bij tnt. Maar verder niks. Dan zou het toch al lang bij tnt moeten zijn om gesorteerd ouzo te worden? Ben bang dat ik dalijk helemaal niks ontvang. Is nu een dikke week geleden dat ikbesteld heb en sinds een week staat er bij track en trace dat hij is aangemeld bij tnt. Weet iemand hoe lang dat dan kan duren?
Reviews, ervaringen en recensies met Babyentiener.nl | ErvaringenWeb.nl misschien staat daar wat tussen?
Je kunt ze toch gewoon even bellen? Mijn ervaring is dat ze niet moeilijk doen. Alleen ga ik altijd gewoon naar de winkel omdat ik er redelijk dichtbij woon.
Heb de Quinny Zapp daar besteld. Geen problemen mee gehad gelukkig. Hoop dat je je spulletjes snel hebt.
ik heb er een autostoel besteld op een zondag en op dinsdag had ik hem binnen. Geen problemen gehad dus.
Ik bestel er regelmatig en nooit klachten gehad. Onlangs me quinny zapp xtra en voetenzak besteld...na 2 werkdagen al in huis. Gemaild met vragen en ook de eerstvolgende werkdag al reactie.
Ik heb er mn duowagen gekocht en geen klachten. Maar zou ze toch ff bellen want na een week geleden aangemeld had je toch wel s wat moeten hebben lijkt me.
had ik vorige week bij een bestelling van mijn kattenbakkorrels (weet het heel wat anders) probleem schijnt bij tnt te liggen worden steeds trager en laten pakketjes vaak gewoon lang liggen