Hoi hoi Ik was benieuwd of er nog meiden zijn uit omgeving alkmaar die het leuk vinden nieuwe contacten willen maken
Hoi wat gezellig ik kom uit een dorp precies onder Alkmaar! Onze kindjes schelen niet veel zo te zien.
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag, ik heb net mijn zoontje naar de peuterspeelzaal gebracht en vanmiddag naar het ziekenhuis voor controle ivm spreidbroek van onze dochter
Ik ga straks werken, dus niet zoveel bijzonders haha. Verder lekker rustig dagje gehad vandaag Hoe was de controle?
Hopelijk verliep de controle goed? Hier een rustig dagje. Jongste opgehaald van een ochtendje kinderdagverblijf en de andere twee van school, nu een middagje studeren voor mijzelf
Kom oorsprongkelijk uit alkmaar, Mn moeder en rest van fam. Woont er nog, Zelf woon ik op ong. 30 min van alkmaar😉
Controle was heel goed, ze hoeft hem alleen nog om met slapen zo fijn voor haar, kan ze gaan leren lopen
Oe dan ben ik natuurlijk heeeel benieuwd humava, nu ksn ik niet meer winkelen zonder steeds te denken wie zou het zijn Wij zitten in een vakantie huisje in drenthe met heerlijk weer Wel vervelend een sprijtbroekje gelukkig alleen nog maar met slapen