wasbare of wegwerp zoogkompressen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door InLove, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
  2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    heb wasbare gebruikt, maar echt, wat een ondingen waren dat! 1 tsr en mn schirt was alsnog drijfnat. Heb bij mn bh nu wel andere wasbare gehad, ga ze wel een x proberen als de stuwing over is maar heb er niet veel hoop op

Die siliconen lijkt me niks.

3. Arancia

Arancia Nieuw lid

4 sep 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb van alles gebruikt... en ik vond die van allesmama de mooiste en prettigste om te dragen.
    Als je wasbare zoogcompressen gaat gebruiken, zorg dat ze PUL hebben... anders worden ze niet snel genoeg droog en je wordt snel nat.

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heb een blauwe maandag avent wasbare gebruikt maar aangezien ik zo ontzettend lekte konden ze het niet aan.
    Kv ook niet in het begin. Enigste wat niet doorlekte was natusan en die kocht ik dan in de 1+1 acties.
    Ondertussen zijn ze dag en nacht zindelijk alleen als ik weg ga neem ik wat kv compressen mee voor als ik ergens moet voeden want door de tsr wil de andere dan nog wel eens gaan lekken.

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier in het begin veel wegwerp (dubbel per kant), want lekte zo enorm daar was niets tegen bestand. Na verloop van tijd ook wasbare gaan gebruiken, kreeg namelijk wat irritaties van de wegwerp direct op mijn huid. Deed dan eerst een wasbare en soms voor de zekerheid nog een wegwerp. In mijn padded voedingsbeha zag je dat niet.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Heb ze allemaal geprobeerd maar kwam uit bij wegwerp van Etos en/of Hema

7. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier de wasbare inmiddels in gebruik en ze bevallen prima, nog geen lekkages gehad. Ze zijn lekker zacht en dun en het scheelt een boel afval.

Deel Deze Pagina