of is het misschien handiger om in het begin wegwerp te gebruiken en daarna wasbare? Zo moeilijk om te kiezen welke ik moet kopen dan....
Leuk dit topic, Lov. Ik lees ook ff mee Als ik met wasbare luiers wil beginnen, waarom dan ook niet de zoogcompressen. Ik kan misschien wel wat bestellen om ervaring op te doen. Ik heb al last van lekkende borsten en gebruik nu wegwerp.
`ja dan kan je zeker al eens testen he! Ik krijg die jippies volgende week binnen...maar heb nog niks om te testen hahaahah... Maar ik denk dat het echt fijner is...en milieubewuster he
Yep, en dat vind ik ook wel een fijn idee. Net zoals die wasbare luiers en ze zijn zo ontzettend schattig
Het is echt veel fijner aan je tepels. ik google gewoon en kijk waar ze het voordeligste zijn icm verzendkosten
Ik heb bij beide kinderen enorme lekkende borsten gehad... Tijdens de eerste weken heb ik lekschalen van avent gedragen... ik lekte 200cc!!!! per nacht!! Terwijl mijn mannetje ook nog eens om de 3 uur dronk 's nachts... kan je na gaan... Daarna overgegaan op kruidvat pads, die nemen ook heel veel melk op... inmiddels (nu 4 maanden) kan ik eindelijk mijn wasbare pads weer gebruiken en lek ik niet meer door... duurde dus wel even en die weg gooi dingen nemen dus zeker iets van 30cc lek melk op.... die wasbare pads denk maar 10cc ofzo...
Ja is dat zoveel verschil....dan toch maar voor de zekerheid wat van die weggooi dingen kopen voor in het begin
Ja er zit zeker wel verschil in... Ik lekte ongeveer 50cc per keer tussen de voedingen... de weggooi pads konden dit vrij snel aan... de wasbare dingen niet... maar die vind ik op lange termijn wel weer heel handig! Het helpt overigens ook goed, door tijdens het drinken aan de ene borst... tijdens de tsr even de drukken op de tepel van de andere borst... dan lekt die ook niet
Bij mijn zoontje lekte ik ook zoveel. Daar sliep ik op badlakens die ik 2x per nacht verwisselde. Ik gebruikte nu in de eerste weken (van tepel naar bh zeg maar) snachts: - wol (helend voor mijn tepel, bijzonder. Als ik ruwe tepels had dan gingen ze weg bij het dragen van deze kompressen. Ze nemen alleen echt te weinig op voor in het begin) Myllymuksut Zoogcompres Merinowol - booster van Imse Vimse ImseVimse Zoogcompres booster - 2x imse vimse met pul laagje Imse Vimse® Zoogcompressen Roze - Katoen en Ko Overdag - bamboe booster van Muksut, maar die vond ik niet zo prettig. Gebruikte ik vaak als ik ging voeden aan de lekkende borst - imse vimse, vaak 2 per borst. Van wegwerp gebruikte ik bij mijn zoontje 3 tegelijk overdag. En dan om de 2 a 3 uur verschonen. Heeft veel bomen gekost