twee dagen na stop ongesteldheid terug ongesteld. ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door babylove 85, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi ,

ik heb eens even een vraagje ,

ben sinds december gestopt met de pil en ben na een cyclus van28 dagen mooi ongesteld geworden.
    dat was dus vorige week maandag. heb fel bloedverlies gehad twee dagen en dan twee dagen licht.
    vrijdag was men ongesteldheid gedaan.
    nu heb ik sinds gisteren terug bloedverlies , met ongesteldheidskrampen erbij dus denk ik weer ongesteld te zijn? ? gisteren was het enkel bloed bij het afvegen maar vandaag heb ik toch wel echt een maandverband nodig... moet ik me hier zorgen over maken? of is dit normaal na stoppen met pil ?

alvast bedankt ! xxx

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Je cyclus kan veranderen/ nog in de war zijn door het stoppen van de pil. Weet je nog hoe je bloedingen waren voordat je de pil ging gebruiken? Ik zou het nog even 2 dagen aankijken. Indien het bloedverlies dan niet minder of gestopt is zou ik even contact opnemen met je huisarts. Dan moeten ze even nagaan of het bloedverlies wel daadwerkelijk uit je baarmoeder komt en bijvoorbeeld niet vanuit een poliepje of iets dergelijks. Indien je koorts krijgt of het bloedverlies te ruim wordt uiteraard ook even contact opnemen met je huisarts.

Groetjes Gea

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi ,

bedankt voor je antwoord .
    ik kan me niet herinneren dit ooit vroeger gehad te hebben .
    het is niet erger geworden gisteravond was het bijna gedaan , maar dan geslachtsgemeenschap gehad en daarna was het weer erger. nu is het ook nog enkel bij afvegen .
    in eerste instantie dacht ik ook door stoppen met pil dat het wat in de war is maar langs de andere kant vind ik het toch ook niet echt normaal. heb namelijk al twee keer 'afwijkende cellen' gehad in men uitstrijkje , maar niet om me zorgen over te maken. en dan ben ik al bang dat het daar iets mee te maken heeft :(
    ik zal het nog even aanzien is het morgen of donderdag niet gedaan zal ik toch even de huisarts raadplegen.

grtjs .x

4. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Gezien je voorgeschiedenis (afwijkende cellen bij uitstrijkje) zou ik inderdaad sowieso contact opnemen met je huisarts. Ook omdat je zegt dat het erger werd na geslachtsgemeenschap. Dan lijkt het probleem inderdaad niet aan je menstruatie te liggen.

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina