wasberen en gummibeertjes

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Zwaar irritant, van die mensen die zo nodig met een buggy overal tussen moeten. Als je je kind iets wil laten zien waar het druk is pak je hem maar lekker op je arm. En als dat niet lukt vanwege rugpijn, zwangerschap, of weet ik veel, neem je je man of zus maar mee die kindlief af en toe kan oppakken. En als ook dat niet lukt, heb je gewoon dikke pech. Ik ga ook echt niet opzij voor buggy's... je regelt het maar.

En voor ik nu de uber-bitch ben; ik sta in de bus altijd op voor ouderen en zwangeren, laat mensen met 1 boodschap voor bij de kassa, en heb nog nooit gummiberen aan wasberen gevoerd, ;) maar buggy's mogen van mij van de aardbol verdwijnen.

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Dat hebben we hier ook gedaan voor onze bull, (zal voor de gevoeligere mensen maar achterwege laten wat dat allemaal was) en ach het is op dat moment voer, geen knuffelbeest, en dat onderscheid mag mijn kind weten.
    Wij eten toch ook vlees?
    Dat wordt niet in de fabriek gemaakt ;)
    Vlees groeit in de wei :D

Als kind zijnde altijd natuurdocu's gekeken, ja ik jankte als er klein kalfje gepakt werd, maar ik heb wel geleerd dat het de natuur is en dat de jagers ook eten moeten.
    Ben er niet door geschaad in elk geval.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, niet aan gedacht eigenlijk, maar dan nog: mijn Duits is zo vreselijk slecht (mét een Duitse moeder, die hooghollands praat, ik had altijd een 2 of 3 voor Duits) dat ik dat volgens mij niet had kunnen uitleggen :) Ik had het wel in het Engels kunnen doen, maar ik heb er ook niet aan gedacht.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

#44 Saskia78, 27 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jul 2013
    Het lijkt mij dat dode kuikens een stuk praktischer is eigenlijk
    Die stop je gewoon in een zakje in je zak en bewaar je in de diepvries.
    Kan me niet voorstellen dat ze dat met levende kuikens doen.. Veel te onpraktisch.
    En de vogels die ze gebruiken hebben allemaal stuk voor stuk geen problemen met dood vlees.

En qua verstoppen.. Dat is de standaard manier om je vogel te voeren...
    Dat doet iedereen met tamme roofvogels zo.

5. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik vind dat echt belachelijk dieren voeren op de kinderboerderij doen ik en mijn zoontje soms wel maar dan echt alleen het gras dat aan onze kant is en waar t diertje niet bij kan. Soms mag mn zoontje brokjes en koekjes aan de hond van de bovenburen geven en anders gaan we wel naar de eendenvijver met brood. Dan blijft dat tenminste ook een leuke plek.

Ik ben ook kort. 1.63 en als ik in de supermarkt ergens niet bij kan ga ik eerst op de onderste met mijn tenen staan en probeer t op die manier. Als dat niet lukt vraag ik t aan iemand van de winkel. Ik ben zowiezo niet iemand die snel om hulp vraagt. Al zit ik in de moeilijkste situaties en bieden mensen hulp aan (dat doen ze eigelijk best vaak) probeer ik het alsnog zelf. Als een ander hulp nodig heeft dan geef ik dat zoveel en zo goed mogelijk als ik kan. Vaak genoeg ook uit mijzelf.

Ik ben niet iemand die zich ergens mee bemoeit als t niet mijn zaak is en hou er andersom ook totaal niet van kwa dingen die in het dagelijkse leven gebeuren. Ik zie t eerder als bemoeien. Het gaat r om dat ik weet hoe het wel hoort, ik dat laat zien en ik het meegeef aan mn kids.

Deel Deze Pagina