Wasblunders...

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissD

MissD Actief lid

2 jan 2012
    181
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had niet gezien dat mn paarse coltrui bovenin de wamachine was blijven plakken. Toen ik de wasmachine voor de volgende was had aangezet en ik na een half uur langs de wasmachine liep zag de kleur van het waswater, de witte overhemden en witte shirts van ml er toch iets te paars uit voor een witte was :-o.

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nu is de BSB-dekbed natuurlijk niks meer waard:D

3. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Ik heb begin dit jaar m'n net nieuwe fossil horloge perongeluk in de machine gestopt. Ook heb ik regelmatig een nieuwe telefoon moeten kopen omdat m'n telefoons altijd in de machine belandde (gelukkig geen dure telefoon :D)

4. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

en ik had hem graag nog willen verkopen op marktplaats ;)
    Maar ja dan heb ik niks meer voor het logeerbed.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb 2 keer mijn mans mobiel in de wasmachine gewassen. Hij zat nog in zijn broekzak

6. rums

rums Niet meer actief

Schoonmaakdoek van de douche met HG erin in de wasmand gedaan en toen heeft mijn man zijn blouse erin gedaan. Aj en dat had ik niet door dus al die HG in de hydrofielluiers en in zijn blouse :(

Minder erg: papiere zakdoek in broek laten zitten.

7. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    Ikzelf niet, maar mijn moeder jaren geleden wel: mijn mooie nieuwe witte karatepak en een verdwaalde rode onderbroek... Wat was mijn karatepak toch mooi roze geworden, haha! Maakte wel de blits op karateles :D

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Weet niet wat voor materiaal het was, vast iets synthetisch, had een trui van mijn man toen ik hem net kende in de was gedaan en die kwam er in een soort jurk formaat uit. Was heel lang geworden :D.

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Pasgeleden zat er nog een USB stick in mijn broekzak. Die dus per ongeluk mee gewassen. Stonden allemaal documenten en brieven van het werk op. Denk niet dat ie het nog gaat doen.

Verder eigenlijk nooit wasblunders.

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Niet zo erg, alleen tijdrovend: Was gewassen zonder er wasmiddel bij te doen. Duurde even voordat ik doorhad waarom het nog vies was en niet lekker rook..

En een keer telefoon in m'n broekzak laten zitten..Nog geprobeerd te drogen, maar die heeft het helaas nooit meer gedaan..

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Twee keer manlief zijn feyenoordshirt in de droger gegooid,daar kunnen de letters dus niet tegen :( ben nu heel hard op zoek naar het gele shirt van vorig jaar,want van die weet hij nog niet dat die verpest is :D

12. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Een keer een rood washandje dat was blijven plakken. Gelukkig was het vat erna enkel luiergedoe voor Kleine Meneer. Roze is niet echt een jongenskleur. :)
    En ook het paspoort van mijn wederhelft in zijn jas meegewassen, hij had oeps nog een zak die ik niet gevonden had.

13. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Witte was met nieuwe kleding voor mezelf en zoontje flink geshopt dus meteen wassen zodat we het aankunnen oeps een oranje broekje ertussen gekomen en je raad het al :(

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

heel lang geleden eens, jaar of 18 terug ;)

Ik had zeker 2 jaar lopen zoeken naar een wit vest, kon nergens slagen, alle kleuren te koop, maar nooit een witte. EINDELIJK vond ik er dus 1. Ik helemaal gelukkig, aangetrokken, maar ja, hij moest natuurlijk ook gewassen worden. Ik dat vest in de machine, op 90 graden wassen, want het was wit ;) Nooit over nagedacht dat het een polyester vestje was........

Hij kwam er als volgt uit: het achterpand zat boven in mijn nek zo kort, de voorkant tot mijn knieeen, en de mouwen waren zeker een halve meter voorbij mijn handen..........:D:D:D En ik maar trekken of ik er nog vorm in kon krijgen :(:(:(

En het ergste was nog, toen ik een nieuwe wilde kopen, dat de witte waren uitverkocht :x

15. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben wat dat betreft best een "gemakzuchtige" wasser.
    Dus niet zo van de handwasjes en extreem scheiden van spullen, maar nog nooit (afkloppen) narigheid mee gehad:)

16. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    OK, waar zal ik eens beginnen :D

- blauwe matrashoes bij de witte was: alles lichtblauw
    - paar weken later hetzelfde grapje met een roze matrashoes: dus nu een hoop blauwroze handdoeken ;)
    - vriendin van me had een mutsje voor Rohan gebreid, met een pompom erboven op. In de was gedaan, valt die pompom uit elkaar en blokkeert de pomp van de machine
    - zoogcompressen in de machine beland: hele was onder de witte stukjes
    - wollen trui van Miriam die mijn moeder had gebreid, en waar Miriam zó blij mee was... Gekrompen dus. Snel verstopt, en mijn moeder een nieuwe gebreid: wil Miriam dat ding ineens niet meer dragen :(

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik heb een x de usb met de echo fotos gewassen.. maar die doet het gelukkig nog!! Goed laten drogen...

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Hier heeft de usb stick het ook overleefd!:D
    Ik heb 1 keer een roze was gemaakt die eigenlijk wit was. En mijn vriend heeft van een witte was een blauwe gemaakt. Dus we staan 1-1.
    Verder gelukkig geen wasblunders.
    En ik heb ooit eens een belachelijk dure broek gekocht en die heeft een vriendin van mij verkeerd gewassen. Ik logeerde bij haar en zei nog tegen haar, niet in de was doen! Helaas toch op 1 of andere manier in de was terecht gekomen en jawel, gelijk verpest.:x
    Het is al 14 jaar geleden en ik heb de broek nog steeds bewaard. Ik kan er niks mee maar kan hem gewoon niet weg gooien.;):)

19. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    niet echt een blunder, maar gewoon dom!! de kraamverzorgster heeft al mijn nieuwe babykleertjes op 60graden gewassen en daarna in de droger gedaan.... resultaat: jawel, heel verrassend: alles gekrompen. heeft zoonlief dus maar 1 keer aan gehad... :x
    gelukkig was ze gisteren voor t laatst...

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb een keer een groene werkbroek van m'n vriend op 90°C mee gewassen met de handdoeken. Lichtgroene handdoeken. ;)

En mijn vriend heeft een keer mijn wollen trui gewassen, die paste nog net voor een pop. :p
    Regelmatig laat één van ons ook een papiertje in z'n zak zitten, leuk al die stukjes haha!

Deel Deze Pagina