Mijn laatste ouderwetse wasbolletje is kwijt Ik heb me suf gezocht op internet, maar kan alleen Unilever vinden die ze nog verstuurd. Iemand toevallig een webshop die ze verkoopt?
In de supermarkt zit er op sommige flessen ook wel eens een bolletje. Onlangs nog flessen Robijn gekocht waar er 1 op zat.
als je zo een bolletje als hierboven bedoelt heb ik er nog heel veel en wil ik ook wel naar je verzenden.
Bij de ah zitten altijd maatdopjes op de flessen ariel en robijn. Zorg dat ik altijd flessen met maatdopjes koop.
Haha dat durf ik niet, ik heb wel eens als kind zijnde gevraagd aan winkelpersoneel of ik er 1 mocht voor mijn moeder Haha. Mocht gewoon 1 pakken
Joh ik heb er een stuk of 20.. gooi er ook regelmatig een paar weg. Zitten regelmatig op een fles in ieder geval. Of bedoel je iets anders met een wasbolletje?
Ik bedoel het bolletje van de foto (hoop dat deze zichtbaar is) @nan1984 ik ga morgen naar een andere supermarkt dan waar ik standaard heen ga. Als ze daar ook geen bolletjes hebben en je hebt die van de foto neem ii er graag wat van je over.
Die van de foto heb ik toch nog heel soms wel eens op een fles uit de winkel. Ik denk wel eens, als ik teveel wasmanden heb staan die nog gevouwen moeten en waar dan soms mn bolletjes nog ergens tussen zitten, waarom moet het eigenlijk in een bolletje? Als ik het bolletje erin stop, het deurtje dichtdoe en hem aanzet, dan draait de trommel direct en kiept dat bolletje direct leeg. Waarom niet gewoon vanuit de dop rechtstreeks erbij gieten. Tis toch vaak 1 of 1,5 of 2 dopjes toch?
Ja, is ook zo. In Amerika gooien ze een laagje wasmiddel erin en dan de was erop. Maar dat zijn vaak van die machines die van boven opengaan.