Vanmorgen heeft mijn dochtertje fijn zitten kleuren op mijn vitrage! Er zit een blauwe streep wasco-krijt op! Hoe krijg ik dit er nu weer uit!
Wasco is vet, ik zou het voor de zekerheid even insmeren met Shout, ik zweer bij dat spul. Ik krijg er echt alle vlekken mee weg, en geloof me , mijn kids zien er af en toe echt niet uit, maar schoon krijg ik het Liefs Nies
Oh hihi wij hebben nooit wasco, maar zal het onthouden voor het geval dat, shout werkt dus bij wascovlekken. Handig om te weten.
Ik zou t wassen in n sopje met n flinke scheut Dasty ontvetter van de wibra, worden de gordijnen ook nog eens krijtwit van. succes
Tadaaa, waar moeders al niet goed voor zijn! Mijn moeder kwam net met haar hele uitzet schoonmaakmiddelen, shout, biotex, ossegalzeep enz. En met de biotex is het er bijna helemaal uitgegaan! De vitrage hangt nu buiten te wapperen! Ik ben niet zo'n held met vitrages wassen, heb mijn vorige vitrage hiermee vernield. Dat kon helemaal niet gewassen worden, zelfs niet in koud water in het ligbad, alles was 20 cm korter! Ik kon voor het hele huis nieuwe vitrage kopen! Vandaar mijn angst....
Via google kan je heel veel vlekkengidsen vinden, bijv deze: http://www.schoonmaakwijzer.nl/vlekkengids.htm Gelukkig is het er nu al bijna uit, maar misschien een tip voor de vlg. keer