Wasco streep in vitrage, grrrr!

Discussie in 'De lounge' gestart door Smeetje, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Vanmorgen heeft mijn dochtertje fijn zitten kleuren op mijn vitrage! Er zit een blauwe streep wasco-krijt op! Hoe krijg ik dit er nu weer uit!

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Toch gewoon in de machine of een sopje?

3. Niet meer actief

Wasco is vet, ik zou het voor de zekerheid even insmeren met Shout, ik zweer bij dat spul.
    Ik krijg er echt alle vlekken mee weg, en geloof me , mijn kids zien er af en toe echt niet uit, maar schoon krijg ik het ;)

Liefs Nies

4. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Oh hihi wij hebben nooit wasco, maar zal het onthouden voor het geval dat, shout werkt dus bij wascovlekken. Handig om te weten.

5. Danny

Danny Niet meer actief

Ik zou t wassen in n sopje met n flinke scheut Dasty ontvetter van de wibra, worden de gordijnen ook nog eens krijtwit van.

succes

6. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Tadaaa, waar moeders al niet goed voor zijn! Mijn moeder kwam net met haar hele uitzet schoonmaakmiddelen, shout, biotex, ossegalzeep enz. En met de biotex is het er bijna helemaal uitgegaan! De vitrage hangt nu buiten te wapperen! Ik ben niet zo'n held met vitrages wassen, heb mijn vorige vitrage hiermee vernield. Dat kon helemaal niet gewassen worden, zelfs niet in koud water in het ligbad, alles was 20 cm korter! Ik kon voor het hele huis nieuwe vitrage kopen! Vandaar mijn angst....

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0

Deel Deze Pagina