Mei 2014 een nieuwe wasdroger gekocht, omdat onze zoon het enige lege kamertje kreeg waar mijn wasrekjes stonden. Altijd prima gedaan, tevreden over. In nov 2015 zijn we verhuisd en nu gebruik ik hem minder omdat ik nu ruimte heb om de was te drogen te hangen. Maar als ik hem gebruik droogt hij erg slecht. Hij doet net zo lang over zijn programma, maar de was blijft klam en vochtig. Te klam om in de kast te leggen zonder eerst een dag uit te hangen. Filters, water, interne filter, alles is schoon. Ik snap er niks van Ding is nog geen 18mnd gebruikt, van mei 2014 tot nov 2015... Iemand raad?
Heb je een droger met afvoerslang? Hier de droger om moeten ruilen met de wasmachine van plek en het bleek dat de slang te lang was. Hierdoor bleef er water in de slang. Nu de slang ingekort en opnieuw bevestigd baar de buis naar buiten en nu geen problemen meer.
Word het wel warm? Even paar minuten laten draaien en dan voelen. Bij mij droogde hij ook niet meer, bleek de thermostaat kapot te zijn
kan het zijn dat ie met de verhuizing een tik heeft gekregen? dan kan er ergens wat scheef/los zitten waardoor ie niet goed meer zn werk doet
Staat hij kort bij mogelijke stoorzenders? Onze droogkast werkte niet meer naar behoren nadat zijn nieuwe plekje vlakbij de modem was. Dat stoorde de elektronische regelaar dermate dat het toestel of veel te kort droogde, of niet meer vanzelf stopte.
Filters schoon maken Elke x als mijn droger niet goed droogt is t filter onderin de droger vol Heb trouwens een condens droger heb ding nu al 10 jaar en gebruik bijna dagelijks
Ik zou een monteur langs laten komen die het voor je uitzoekt. Ik zou echt niet zonder droger kunnen/willen. Als je het zelf niet kunt oplossen en hij is nieuw genoeg, kun je het beter een ander laten doen.
Haal alle zijkappen en voorkap er eens vanaf? Bij mijn schoonouders vol van dat stof dat uit de kleding komt. Geen wonder dat ze in de fik kunnen vliegen. Hier scheelt het echt.