Wasdroger droogt slecht sinds verhuizing

Discussie in 'De lounge' gestart door Lumiere, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Mei 2014 een nieuwe wasdroger gekocht, omdat onze zoon het enige lege kamertje kreeg waar mijn wasrekjes stonden. Altijd prima gedaan, tevreden over. In nov 2015 zijn we verhuisd en nu gebruik ik hem minder omdat ik nu ruimte heb om de was te drogen te hangen. Maar als ik hem gebruik droogt hij erg slecht. Hij doet net zo lang over zijn programma, maar de was blijft klam en vochtig. Te klam om in de kast te leggen zonder eerst een dag uit te hangen.

Filters, water, interne filter, alles is schoon. Ik snap er niks van :(
    Ding is nog geen 18mnd gebruikt, van mei 2014 tot nov 2015...
    Iemand raad?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heb je een droger met afvoerslang?
    Hier de droger om moeten ruilen met de wasmachine van plek en het bleek dat de slang te lang was.
    Hierdoor bleef er water in de slang.
    Nu de slang ingekort en opnieuw bevestigd baar de buis naar buiten en nu geen problemen meer.

3. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    Word het wel warm? Even paar minuten laten draaien en dan voelen. Bij mij droogde hij ook niet meer, bleek de thermostaat kapot te zijn

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    kan het zijn dat ie met de verhuizing een tik heeft gekregen?
    dan kan er ergens wat scheef/los zitten waardoor ie niet goed meer zn werk doet

5. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Staat hij kort bij mogelijke stoorzenders? Onze droogkast werkte niet meer naar behoren nadat zijn nieuwe plekje vlakbij de modem was. Dat stoorde de elektronische regelaar dermate dat het toestel of veel te kort droogde, of niet meer vanzelf stopte.

6. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Filters schoon maken
    Elke x als mijn droger niet goed droogt is t filter onderin de droger vol
    Heb trouwens een condens droger heb ding nu al 10 jaar en gebruik bijna dagelijks

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou een monteur langs laten komen die het voor je uitzoekt. Ik zou echt niet zonder droger kunnen/willen. Als je het zelf niet kunt oplossen en hij is nieuw genoeg, kun je het beter een ander laten doen.

8. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Haal alle zijkappen en voorkap er eens vanaf? Bij mijn schoonouders vol van dat stof dat uit de kleding komt. Geen wonder dat ze in de fik kunnen vliegen. Hier scheelt het echt.

Deel Deze Pagina