Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben met vlagen echt een hele slechte slaper. Heb al van alles geprobeerd, maar eigenlijk is het het allemaal net niet. Gisteren voor het eerst Sleepzz Powersleep geprobeerd en echt geweldig geslapen. Ik hoop niet dat het toeval is, maar als het helpt, ben ik zo blij. Daar knapt een mens toch weer helemaal van op. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er meer mensen zijn die hier positief op reageren.
Er zit net even wat meer in. De gewone melatonine werkte bij mij niet fantastisch voor het doorslapen. Ingrediënten l-tryptofaan, slaapmutsje (Eschscholzia californica), vulstof (cellulose) , l-lysine HCl, valeriaan (Valeriana officinalis), vulstof (dicalciumfosfaat), stabilisator (natrium carboxymethylcellulose), antiklontermiddel (magnesiumstearaat, stearinezuur, talk), vulstof (silicium dioxide), nicotinamide, calciumpantothenaat, glansmiddelen (hydroxypropylmethylcellulose, bijenwas, carnaubawas), pyridoxine HCl, kleurstof (titaandioxide), melatonine, bevochtigingsmiddel (polysorbaat 80).